مراسم استقبال از نخستین مسافران نوروزی

مراسم استقبال از نخستین مسافران نوروزی

مدیرکل  بازاریابی و توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  از مراسم استقبال از نخستین مسافران نوروزی  در فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی (ره) خبرداد.
به گزارش واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر،  سید کاظم خلدی نسب با بیان این مطلب گفت: بعد از لحظه تحویل سال نو از نخستین مسافران پرواز های داخلی و خارجی استقبال می شود.
به گفته  مدیرکل  بازاریابی و توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی  ،هماهنگی های لازم جهت تبریک سال نو خورشیدی به مسافران پروازهای داخلی و خارجی   در فرودگاه مهراباد و فرودگاه امام خمینی (ره) صورت گرفته و پس از لحظه تحویل سال نو در در ساعت  20و 27 دقیقه روز  5 شنبه 29 اسفندماه از مسافران این فرودگاه ها با هدیه یک شاخه گل ، شیرینی و بسته اقلام تبلیغاتی استقبال می شود.بسته اقلام تبلیغانی شامل نقشه، بروشور، کاتالوگ و لوح فشرده خواهد بود.
خلدی نسب افزود: پیش بین های لازم برای تعداد هواپیماهایی که در این فرودگاه ها به زمین می نشینند  وهمین طور تعداد مسافران این پروازها به منظور تهیه و تامین موارد فوق الذکر به عمل آمده در این مراسم تعدادی از اعضای جامعه تورگردانان در بخش خصوصی  و دولتی و همین طور مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران حضور دارند.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …