وعده یک مقام شهرداری: محوطه تئاترشهر را سامان می‌دهیم


محمد هادی ایازی در گفتگو با خبرنگار مهر در توضیح بیشتر برنامه‌های شهرداری برای سامان داده به وضعیت محوطه تئاترشهر که به دلیل عملیات عمرانی نابسامان شده است، گفت: شهرداری تهران همواره توجه ویژه‌ای به فضاهای تاریخی و ثبت شده شهر تهران داشته و دارد که مجموعه تئاترشهر و تالار وحدت در این بین برای ما جایگاه ویژه ای دارد.


وی درباره انتقادها به ساخت و ساز در محوطه بیرونی مجموعه تئاترشهر طی ماه‌های اخیر برای احداث زیر گذر چهار راه ولیعصر خاطرنشان کرد: ما در گذشته جلسات متعددی را با مسوولان وزارت ارشاد درباره مشکلات عمرانی این منطقه برگزار کردیم. این بار هم بنا به تغییراتی که در مدیریت این نهاد انجام گرفته به زودی نشست ها و جلساتی را با این عزیزان برگزار می کنیم که اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد درصدد رفع آن برآییم.


ایازی در پایان تصریح کرد: مطمئن باشید شهرداری تهران تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه های هنرمندان ارزشمند تئاتر انجام خواهد داد.


در چند سال اخیر ساخت مترو در مجاورت تئاترشهر، برپایی بازارچه‌های مختلف، راه‌اندازی زیرگذر، خراب کردن پارکینگ در ضلع جنوبی تئاترشهر و ساختن یک مجموعه به جای آن و … از مسایلی بوده که این بنای تاریخی – فرهنگی با آن رو به رو بوده و هنوز هم اطراف آن ساماندهی نشده است.


 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …