کارگردان “نیلوفر و باران” هنوز مشخص نیست/ نه پای شعیبی در میان است نه “زیر تیغ”

محمدعلی اسلامی تهیه‌کننده پیشکسوت تلویزیون که در سال 85 سریال “زیر تیغ” به تهیه‌کنندگی وی و کارگردانی محمدرضا هنرمند روی آنتن شبکه یک رفته بود درباره خبرهایی از ساخت قسمت دوم این سریال به خبرنگار مهر گفت: نمی‌دانم رسانه‌ای که این خبر را منتشر کرد درباره ساخت سری دوم “زیر تیغ” آن هم به کارگردانی بهروز شعیبی با چه کسی صجبت کرده‌ و ریشه این خبر از کجا است؟

 
وی افزود: و اما آن رسانه اعلام کرده فیلمنامه “نیلوفر و باران” دنباله “زیر تیغ” است در حالی که این متن هم برای گروه ما است و من هنوز حتی گفتگویی درباره تولید این کار با شبکه یک نداشته‌ام چه برسد به اینکه کارگردان را مشخص کنیم. ضمن اینکه این کار هیچ ارتباطی با “زیر تیغ” ندارد.

 
تهیه‌کننده سریال در دست ساخت “سالار” که برای ماه محرم شبکه دو در نظر گرفته شده است، یادآور شد: از طرفی سری دوم “زیر تیغ” خواندن سریال “نیلوفر و باران” نیز جای تعجب دارد. این اثر را نیز علی اکبر محلوجیان نوشته و فضای آن صرفا مشابه فضای دیگر آثار من ایرانی و اجتماعی است و علت این قیاس را نمی‌دانم.

 
اسلامی همچنین اعلام کرد هنوز اتفاق خاصی برای سریال “سالار” رخ نداده و با وجود نزدیک شدن به ماه محرم این سریال همچنان در مرحله نگارش قرار دارد.

 
اخیرا خبری مبنی بر ساخت سری دوم سریال “زیر تیغ” با نام “نیلوفر و باران” و به کارگردانی بهروز شعیبی در یکی از رسانه‌ها منتشر شده بود که این خبر از سوی تهیه‌کننده “نیلوفر و باران” رد شد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …