با حضور استاندار هتل ايرانيان در قزوين افتتاح شد

به مناسبت گراميداشت هفته دولت، هتل دو ستاره ايرانيان با حضور استاندار و مسئولين استان قزوين در شهرك هفت سنگان افتتاح گرديد.

به گزارش روابط عمومی اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين «حميد رضا قاسمي» مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين با اعلام اين خبر گفت: همزمان با هفته دولت پروژه هتل و تالار پذیرایی ایرانیان با حضور احمد عجم استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استاندار، سعید میربها فرماندار و جمعی از مسئولان استان در شهرك هفت سنگان افتتاح شد.

قاسمي با اشاره به روند احداث اين مركز اقامتي و پذيرايي افزود: مجموعه گردشگری ايرانيان در یک هکتار مساحت دارای دو هزار و 500 مترمربع زیربنا شامل یک هتل با 13 اتاق یک خوایه و دوخوابه، سوئیت اقامتی، استخر سرپوشیده، آرایشگاه زنانه و مردانه، سالن آمفی تئاتر به ظرفیت 1200 نفر و دوسالن مراسم به ظرفیت هر کدام 400 نفر، رستوران، حمام ترکی، کافی شاپ، سیستم های مجهز صوتی و تصویری و فضای بام سبز مي‌باشد كه برای احداث آن اعتباري بالغ بر 45 میلیارد ریال هزینه شده است.

وي همچنين اظهار داشت: استان قزوين در حال حاضر داراي 7 هتل و 15مهمانپذير است كه اميدواريم با احداث مراكز اقامتي بيشتر بتوانيم امكانات رفاهي و اقامتي استان را براي جذب گردشگر بالا برده و قزوين را به مقصدي براي گردشگران تبديل نماييم.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …