سرپرست گروه “آو” به افتتاحیه مرکز تئاتر اتحادیه اروپا دعوت شد


به گزارش خبرگزاری مهر، هفته نخست مهرماه 1392 گروه تئاتر گارجنیدزه لهستان میزبان افتتاحیه مرکز تئاتر اتحادیه اروپا و نیز جشن 1+ 35 سالگی تاسیس گروه تئاتری‌اش در لهستان خواهد بود.


این گروه به سرپرستی کارگردان صاحب‌نام خود ولادمیر استانیوسکی (Włodzimierz Staniewski) با تاسیس سالن ها، فضاهای اجرایی و تمرینی در روستای گارجنیدزه، از این پس به عنوان یکی از مراکز تئاتر اتحادیه اروپا به کار خود ادامه خواهد داد.


بابک مهری، سرپرست و کارگردان گروه نمایش “آو” به نمایندگی از ایران برای حضور در این جشن افتتاحیه دعوت شده است. همزمان با این افتتاحیه سمینارها و چند نمایشگاه به همراه اجرای تئاتر در گارجنیدزه برگزار خواهد شد.


چهره‌های سرشناسی در این مراسم حاضر خواهند بود که از جمله آنها یانا سیستواری کارگردان و پژوهشگر تئاتر (Yana Sistovari)، ادیت هال پژوهشگر و استاد دانشگاه هالووی (Edith Hall)، اولیور تاپلین استاد دانشگاه آکسفورد (Oliver Taplin)، داریوش کوزینسکی هیات مدیره و استاد موسسه یرژی گروتفسکی (Dariusz Kosinski)، فیونا مکینتاش کارگردان و استاد دانشگاه آکسفورد (Fiona Macintosh )، کریستف بیلاوسکی و نیز برخی از مسئولان دولتی لهستان و اروپایی هستند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …