آتیلا پسیانی و مهرداد ضیایی به جمع “معراجی‌ها” پیوستند


به گزارش خبرنگار مهر، آتیلا پسیانی و مهرداد ضیایی از جمله بازیگرانی هستند که برای بازی در سریال تلویزیونی “معراجی ها” با مسعود ده نمکی همکاری می کنند.


پیش از این حضور رضا رویگری و مهران رجبی در این سریال قطعی شده بود. این اولین همکاری پسیانی و ضیایی با مسعود ده نمکی است.


معراجی ها” در ابتدا قرار بود با نام “راهیان زور” جلوی دوربین برود که بعد از مدتی نام این سریال تغییر کرد. این سریال مضمون اجتماعی دارد که در آن رگه هایی از طنز نیز وجود دارد. “معراجی ها” داستان چند جوان دانشجو را روایت می کند که به قصد رفتن به یک سفر تفریحی به شمال، از کاروان راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی سر در می آورند.


مسعود ده نمکی پیش از این و در اکران نوروزی سال 92، فیلم سینمایی “رسوایی” را با بازی اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، النار شاکردوست و کامران تفتی به نمایش گذاشت. این فیلم سینمایی توانست رکورد قابل توجهی در گیشه به دست آورد.


آخرین سریالی که مسعود ده نمکی برای تلویزیون ساخته است، سریال “دارا و ندار” است که در نوروز 89 از شبکه پنج سیما پخش شد. در این سریال بازیگرانی چون فتحعلی اویسی، رضا رویگری، علیرضا خمسه، شهره لرستانی، مرجانه گلچین، نگار فروزنده، سام درخشانی، رضا توکلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، سحر ولدبیگی، مریم کاویانی، مریم سلطانی، سید جواد هاشمی، یوسف صیادی، رضا بنفشه خواه و … حضور داشتند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …