حرکت “کالسکه” از نیاوران/ دانیال عبادی جمعه جلوی دوربین می رود

آرش معیریان کارگردان سینما با بیان این که فیلم سینمایی “کالسکه” 15 شهریور ماه جلوی دوربین می رود، گفت: تست گریم تعدادی از بازیگران انجام شده و گروه آماده شروع فیلمبرداری در روز جمعه است.

 

وی درباره بازیگران این فیلم توضیح داد: تا امروز حضور دانیال عبادی، پریناز ایزدیار، بهنوش بختیاری و مهران غفوریان قطعی شده است البته قرارست تعدادی دیگر از بازیگران چهره سینمای ایران نیز در این فیلم بازی کنند.

 

معیریان درباره مجموعه “رالی ایرانی” که کارگردانی آن را نیز برعهده داشته است، توضیح داد: با توجه به اینکه فیلمبرداری “کالسکه” 20 روز بیشتر طول نخواهد کشید. بعد از آن فیلمبرداری مجموعه دوم از “رالی ایرانی” را آغاز خواهیم کرد. در حال حاضر مشغول بازبینی لوکیشن های مورد نظر برای این مجموعه هستیم.

 

همچنین محسن وزیری تهیه کننده فیلم سینمایی “کالسکه” گفت: انتخاب چهار نفر از بازیگران این فیلم سینمایی باقی مانده که تا آخر هفته انتخاب و جلوی دوربین خواهند رفت. با توجه به اینکه جمعه 15 شهریور ماه اولین روز فیلمبرداری است، تصمیم گرفتیم تا فیلمبرداری را از لوکیشن های داخلی آغاز کنیم.

 

وی بیان کرد: فیلمبرداری با حضور دانیال عبادی، پریناز ایزدیار، بهنوش بختیاری و مهران غفوریان در منطقه نیاوران آغاز خواهد شد.

 

“کالسکه” داستان زوج جوانی است که برای رفتن و یا ماندن در کشور با یکدیگر دچار چالش می شوند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …