دیوهای خنگ به دنبال بودجه برای ثبت نام در “آکادمی دیوها”

حمید اعتباریان تهیه کننده سینما و تلویزیون  با بیان این مطلب که نگارش فیلمنامه سریال “آکادمی دیوها” به کارگردانی الهام قره‌خانی به پایان رسیده است، گفت: “آکادمی دیوها” را می توان یکی از متفاوت ترین و جذاب ترین مجموعه هایی دانست که تا امروز برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده است، البته با توجه به داستان این سریال برای تولید آن بودجه بالایی نیاز داریم.

 

وی با اشاره به اینکه “آکادمی دیوها” بی شک مورد استقبال مخاطبان شبکه نمایش خانگی قرار خواهد گرفت، ادامه داد: در حال حاضر به دنبال اسپانسر مالی برای آغاز فیلمبرداری این مجموعه هستیم. تا امروز با تعدادی از بانک های خصوصی برای حمایت مالی از ساخت این سریال صحبت کرده ایم.

 

تهیه کننده فیلم سینمایی “ستاره می شود” بیان کرد: با توجه به شخصیت های متفاوتی که در این مجموعه وجود دارد، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از بازیگران حرفه ای سینمای ایران استفاده کنیم.

 

وی درباره داستان این مجموعه گفت: دیوها در “آکادمی دیوها” درس بدجنسی می‌بینند ولی اکثر دیوهایی که در آکادمی حضور دارند خنگ هستند و در آموزش خود دچار مشکل می شوند. در واقع ماجراهای “آکادمی دیوها” بین دو دنیای دیوها و انسان ها رخ می دهد و می توان آن را یک کار طنز دانست.

 

“آکادمی دیوها” که با تکنیک سینمای داستانی و تلفیق آن با سینمای انیمیشن و عروسکی ساخته می ‌شود، مضمونی کمدی و تخیلی دارد و روایتگر آخرین کلاسی است که دیوها برای ورود به اجتماع در آن دوره‌های بدجنسی را می ‌گذرانند. این سریال برای مخاطبان 9 تا 99 ساله ساخته می‌ شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …