دیوید فینچر همه بازیگران “دختر گمشده” را انتخاب کرد

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از ددلاین، دیوید فینچر با همراهی کمپانی فاکس قرن بیستم فیلم “دختر گمشده” را در دست ساخت دارد. فیلمبرداری این فیلم که بر مبنای رمان پرفروش گیلیان فلین ساخته می شود با بازی بن افلک در نقش اصلی و با حضور رزاموند پایک دیگر بازیگر این فیلم، پاییز امسال شروع می‌شود.

 

تیلر پری در این فیلم در نقش تانر بولت بازی می‌کند و او شخصیتی است که پس از گم شدن همسر بن افلک نقش مهمی در این ماجرا پیدا می‌کند. نیل پاتریک هریس نیز هر چند هنوز این قرارداد را امضا نکرده اما تقریبا به یقین می شود گفت در نقش دسی کالینگز دوست سابق همسر افلک بازی خواهد کرد.

 

فینچر، پس از دیدن بازی تیلر پری در فیلم “الکس کراس” او را برای بازی در فیلم جدیدش انتخاب کرد. نقش دو کارآگاه فیلم را کیم دیکنز و پاتریک فاگیت برعهده گرفته اند. کری کان نیز در نقش خواهر دوقلوی شخصیت افلک بازی می کند.

 

شارلیز ترون، ناتالی پورتمن و امیلی بلانت ابتدا برای بازی در نقش همسر گمشده مورد نظر قرار گرفته بودند اما بعدا این نقش به زراموند پایک رسید.

 

بن افلک بازیگر و کارگردان سینمای هالیوود، دو ماه پیش برای پروژه “دختر گمشده” انتخاب شد.

 

“دختر گمشده” داستان زوجی به نام نیک و امی را بیان می کند. در پنجمین سالگرد ازدواج این دو، امی ناپدید می شود و همسرش با سوال های مختلفی درباره این موضوع روبه رو است. او با یادآوری حرف های پراکنده ای که شنیده بود فکر می کند که همسرش او را ترک نکرده بلکه باید موضوعی خطرناک جان همسرش را تهدید کند….

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …