معاون هنری از قلب تئاتر پایتخت بازدید کرد/ بررسی مشکل حریم تئاترشهر

به گزارش ایرانگرد نیوز، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  با حضور در مجموعه تئاتر شهر ضمن در جریان قرار گرفتن فعالیت‌های این مجموعه با هنرمندان نمایش های به صحنه رفته در این مجموعه دیدار کرد.

 
علی مرادخانی  بعد از این دیدار خاطرنشان کرد: خوشحالم که برای اولین بار در حوزه معاونت هنری به تئاتر شهر می آیم و از نزدیک با فعالیتهای ارزشمند هنرمندان تئاتر آشنا می‌شنوم. البته من وظیفه خود می دانم که در همه حوزه های مدیریتی زیر مجموعه معاونت هنری به صورت میدانی حضور داشته باشم تا ضمن افزایش اطلاعات شخصی خودم در همه حوزه ها بتوانم به صورت محتوایی نیز اطلاعات خود را به روز کنم.

 
وی ادامه داد: اگر قرار باشد در تئاتر حرفی بزنیم باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا مختصات همه معایب و مشکلات این حوزه را پیدا کنیم و این نقطه آغازین ما برای یک برنامه ریزی منسجم و درست در این عرصه است که امیدواریم با بضاعت ها و شرایط جدید تحولات اساسی و مثبتی را در حوزه موثر هنر تئاتر ایجاد کنیم.

 
معاون هنری وزیر ارشاد در بخش دیگری از صحبتهای خود با تاکید بر حفظ حریم مجموعه تئاتر شهر خاطرنشان کرد: شهرداری تهران از جمله نهادهای ارزشمند و تلاشگری است که طی این سالها از یک سازمان خدماتی تبدیل به یک سازمان فرهنگی اجتماعی شده است که به نظرم این موقعیت بسیار ممتازی است که می توانیم در این راستا فعالیت‌های مشترک زیادی را انجام دهیم.

 
مرادخانی خاطرنشان کرد: انفصالی که بین وزارت ارشاد و شهرداری تهران به وجود آمده بود را باید تبدیل به یک ارتباط خوب و صمیمانه کنیم تا آنچه شهروندان تهرانی و هنرمندان فرهیخته انتظار دارند صورت پذیرد. بنابراین با اعلام اینکه به زودی مذاکرات خود را با مسوولان شهرداری تهران برای رفع مشکل حریم تئاتر شهر آغاز خواهم کرد این نوید را می دهم که تمام تلاش خود را برای ایجاد تحولات اساسی و مثبت در تئاتر انجام می دهم.

 
مراد خانی در این دیدار از نمایش “پوتین عمو بابا” به کارگردانی شهرام کرمی در تالار قشقایی دیدن کرد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …