“شهر موشها” میزبان یک پیشکسوت سینما شد

به گزارش ایرانگرد نیوز، مرضیه برومند کارگردان فیلم سینمایی “شهر موشها” در این دیدار یادآوری کرد، در همه فیلم‌هایی که برای کودکان ساخته است از نظرات کریمی به عنوان استاد و پیشکسوت خود استفاده کرده و او را در جریان کارها قرار داده است.
در ادامه پس از تشکر برومند و منیژه حکمت یکی از تهیه‌کنندگان فیلم بابت حضور کریمی، او نیز در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره سریال “مدرسه موشها” و فیلم سینمایی “شهر موشها” چیست؟ گفت: سریال “مدرسه موشها” و فیلم سینمایی “شهر موشها” در زمره کارهای خوب و به یاد ماندنی بودند و همین که مردم آنها را دوست داشتند و از طرف مردم با اقبال گسترده مواجه شد، نشان‌دهنده موفقیت آنها است.

 
کریمی که در این دیدار، همسر و فرزندش بابک کریمی او را همراهی می‌کردند در پاسخ به پرسشی دیگر اظهار کرد: اصولا پرسناژ عروسکی موش برای مردم و خصوصا بچه‌ها حالت سمپاتیک دارد. همه شخصیت عروسکی موش را دوست دارند؛ مانند موش معروف والت دیزنی که بسیار مورد توجه است، از این جهت که بچه‌ها نسبت به موش احساس برتری می‌کنند. آنها حتی از نظر فیزیکی هم بزرگتر از موش‌ها هستند و می‌توانند هرگونه که دوست دارند با آنها رابطه برقرار کنند و از اینکه در موضع برتری هستند، احساس پیروزی و غرور می‌کنند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …