تامی لی جونز یاد جان وین و “گاوچران ها” را زنده می کند

به گزارش ایرانگرد نیوزبه نقل از ورایتی، فیلم جدید تامی لی جونز با عنوان “مرد خانه” هنوز در کمپانی “اروپاکور” متعلق به لوک بسون کارگردان فرانسوی در حال تهیه است، با این حال به نظر می رسد که این بازیگر همچنان قصد دارد در محدوده وسترن باقی بماند.

 

بنا به اعلام کمپانی برادران وارنر، تامی لی جونز قصد بازسازی فیلم “‘گاوچران‌ها” را دارد. این فیلم ساخت 1972 است و جان وین هنرمند مشهور در آن هنرنمایی کرده بود.

 

فیلم اصلی که توسط مارک رایدل کارگردانی شده بود یکی از آخرین پروژه‌های وین بود و چهار سال پیش از مرگ وی ساخته شده بود. بروس درن و اسلیم پیکنز بازیگر خستگی ناپذیر فیلم‌های وسترن از دیگر بازیگران این فیلم بودند. کابوی‌هایی که در عنوان فیلم از آن ها نام برده می شود بچه مدرسه ای هایی هستند که وین در طول فیلم استخدامشان می کند. همینطور که سفرشان جلوتر می رود این بچه ها یاد می گیرند که چگونه تبدیل به یک مرد شوند. این فیلم در سال 1974 تبدیل به یک سریال تلویزیونی کوتاه نیز شد.

 

گذشته از فیلم “مرد خانه” جونز در فیلم‌های وسترن دیگری نیز حضور داشته است. او همچنین در سریال کوتاه کلاسیک “فاخته تنها”، فیلم “گمشده” ران هاوارد و اقتباس های مدرنی مانند فیلم “سرزمینی برای پیرمردها نیست” برادران کوئن نیز بازی کرده است. او همچنین چند سالی است که تلاش دارد فیلمنامه “نصف النهار خون” نوشته کورمک مک کارتی را نیز روی پرده ببرد.

 

هنوز مشخص نیست که جونز قرار است خودش در فیلم “گاوچران‌ها” به نقش آفرینی بپردازد و یا اینکه تنها نقشی در پشت دوربین خواهد داشت.

 

لین هریس از کمپانی برادران وارنر کار نظارت بر این پروژه را بر عهده دارد و هنوز به طور رسمی تاریخ اکرانی برای آن تعیین نشده است.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …