نمایش فیلم کوتاه “این جاده زیباست” در جشنواره ای ایتالیایی

به گزارش ایرانگرد نیوز،، این جشنواره که فیلم‌های انیمیشن، مستند توریستی، کوتاه، تجربی، ویدیوآرت و ویدیوکلیپ را به رقابت می‌گذارد، در این دوره میزبان یک فیلم ایرانی است.

 
“این جاده زیباست” ساخته علی نظری در این دوره نماینده سینمای ایران در جشنواره است و با فیلم‌هایی از آمریکا، ارمنستان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، بلژیک، آلمان، لهستان، روسیه، هنگ کنگ، افغانستان، دانمارک، اندونزی و… رقابت می‌کنند.

 
شصت و چهارمین جشنواره فیلم و ویدیو Montecatini از 19 تا 27 اکتبر در ایتالیا برگزار می‌شود. خاطره اسدی، مرتضی زارع، مهسا ظفری از بازیگران فیلم هستند. عوامل تولید این فیلم عبارتند از مدیر تصویربرداری: امین جعفری، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، برنامه ریز: منصور میر شکاری، منشی صحنه: حمیرا نعمت الله، تدوین: فرشته پرنیان و صداگذار: محمدرضا یوسفی، طراح گریم: فریور معیری، مجری طرح: مجید اسکندری، مدیر تولید: ایرج صادقی، گروه کارگردانی: منصور میر شکاری، حجت حسن زاده، صحنه و لباس: رها دادخواه،  مجری گریم: ساقی سهراب منش و مدیر تدارکات: سعید فکری، دستیاران تصویر: مهدی قنبری، علی رمضانی، دستیار صدا: محمدرضا حسین پورد و نویسنده و کارگردان: علی نظری.

 
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دختر جوانی قصد دارد به مهمانی خارج از شهر برود، در راه نشانی محل مورد نظر را تلفنی از دوستش ساناز می پرسد. او پس از طی مسافتی در شب به جاده‌ای متروک می‌رسد و اتومبیلش در این جاده خراب می شود…

 
همچنين اين فيلم پيش از اين در جشنواره هاى يك كشور يك فيلم در فرانسه و ساردينيا در ايتاليا حضور داشته است. علی نظری از دستیاران و برنامه‌ریزان سینمای ایران است.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …