انصراف شاه حسینی از ساخت “چه کسی ماه را گاز زد”/ “خانه دختر” به ارشاد رفت

شهرام شاه‌حسینی کارگردان سینما  با بیان این مطلب که از ساخت فیلم سینمایی “چه کسی ماه را گاز زد” انصراف داده است، گفت: از سال گذشته با دریافت پروانه ساخت این فیلم سینمایی تمام تلاش خود را کردم تا این فیلم را جلوی دوربین ببرم اما تهیه‌کننده به تعهدات خود عمل نکرد و پیش‌تولید فیلم را آغاز نکرد. هرچند زمان زیادی را برای آغاز پیش‌تولید “چه کسی ماه را گاز زد” صرف کردم اما چون این انتظار به نتیجه نرسید از ساخت این فیلم سینمایی انصراف دادم.

 

وی با اشاره به این که تهیه‌کننده “چه کسی ماه را گاز زد” بسیار کم‌تجربه و جوان بود، ادامه داد: این دومین کاری است که این تهیه‌کننده پروانه ساخت آن را دریافت می کند اما نمی تواند جلوی دوربین ببرد. البته به عنوان یک کارگردان معتقد بودم که این فیلم می تواند جزو تولیدات خوب سینمای ایران باشد، چرا که احمد رفیع زاده نگارش فیلمنامه آن را برعهده داشت و من از گذشته تجربه همکاری با وی را در “زن ها فرشته اند” داشته ام.

 

شاه‌حسینی بیان کرد: در حال حاضر فیلمنامه ای با نام “خانه دختر” به نگارش پرویز شهبازی و تهیه کنندگی حمید مدرسی را برای دریافت پروانه ساخت به شورای نظارت ارائه کرده ام و منتظر دریافت پروانه ساخت این فیلم سینمایی هستم. البته با توجه به اینکه هم مسئولان دولت دهم و هم مسئولان دولت یازدهم در بخش های مختلف سینما هنوز حضور دارند، نمی دانم پروانه ساخت این فیلم سینمایی توسط کدام یک از مدیران سینمایی صادر خواهد شد.

 

کارگردان فیلم سینمایی “تاوان” با بیان این مطلب که سینماگران در حال حاضر در برزخ سیاستگذاری مدیران برای سینمای ایران هستند، توضیح داد: طی این سال ها با تغییر سیاست های مختلف در سینما، آسیب جدی به این هنر وارد شده است، امیدوارم مدیران جدید سینمای ایران اشتباهات سال های قبل را در سینما تکرار نکنند.

 

شاه‌حسینی گفت: “خانه دختر” یک ملودرام اجتماعی است که داستانی جهان شمول دارد و به راحتی می تواند با قشر وسیعی از جامعه ارتباط برقرار کند. به همین دلیل تمام تلاش خود را می کنم تا این فیلم را در هر شرایطی جلوی دوربین ببرم.

 

کارگردان فیلم “کلاغ پر” در پایان گفت: خوشحالم از اینکه پرویز شهبازی این اجازه را به من داد کارگردانی این فیلم سینمایی را برعهده بگیرم و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا فیلمی به خوبی فیلمنامه آن بسازم.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …