سومین نمایشگاه سرو نقره‌ای با دبیری مهدی سعیدی برگزار می‌شود

سومین نمایشگاه دوسالانه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایرانٰ, «سرو نقره‌ای» به عنوان مهم‌ترین رویدادهنری کشور در حوزه گرافیک از سوی انجمن صنفی طراحان گرافیک، با دبیری مهدی سعیدی برگزار خواهد شد.
  نمایشگاه سرو نقره‌ای که به عنوان مهم‌ترین برنامه این انجمن با هدف ارتقا طراحی گرافیک، بالا بردن فرهنگ بصری جامعه و تبادل دانش و تجربیات حرفه ای برنامه ریزی شده ، درحالی وارد سومین دوره خود می‌شود که از این پس قرار است به جای نمایشگاه سالانه به صورت دوسالانه برگزار شود. مهدی سعیدی نیز دبیری این دوره را برعهده دارد.
سعیدی متولد تهران فارغ التحصیل رشته گرافیک و مدرس دانشگاه است که تاکنون در بیش از 025 دوسالانه، سه سالانه و نمایشگاه های مهم بین المللی همچون ورشو، مکزیک، اسلواکی، اوکراین، ژاپن و آمریکا ….شرکت داشته است.
او برنده جایزه بزرگ دوسالانه کلرادو امریکا، جایزه بزرگ دوسالانه پوستر تایوان و جایزه بزرگ سه سالانه ی اوساکای ژاپن  و….است و کارگاه هایی در کشورهای مختلف از جمله مکزیک، ترکیه، فرانسه و کویت .. با حضور او برگزار گردیده . سعیدی علاوه‌بر سخنرانی و داوری در نمایشگاه‌ها و دوسالانه‌هایمهم داخلی و بین المللی ، تالیف سه کتاب در زمینه طراحی گرافیک را در کارنامه ی خود دارد و آثارش در مجله‌ها و کتاب‌های معتبر بین المللی همچون «استادان جدید طراحی پوستر دنیا» در آمریکا، مجله ETEPES , فرانسه، مجله KAk , روسیه، NEW GRAPHIC , چین و دبیری و برگزاری نمایشگاه نسل پنجم طراحان گرافیک را در کارنامه‌اش دارد.
سومین نمایشگاه سرو نقره‌ای از سوی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و با حمایت ایکوگرادا “انجمن بین المللی مجامع گرافیک” ،در آبان ماه سال جاری در خانه هنرمندان برپا می‌شود.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …