برگزاری یک نشست غیرمرتبط با محیط زیست

به گزارش ایرانگرد نیوز، امروز پس از کاشت نهال صلح در پارک پردیسان قرار بود معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست نشست خبری با رسانه‌های گروهی داشته باشد اما موضوع این نشست «پویش مادران مسلمان» بود که ارتباطی با خبرنگاران حوزه محیط زیست نداشت.

در این نشست ابتکار فقط به مبحث پویش مادران مسلمان پرداخت که در نهایت با اعتراض خبرنگاران روبرو شد. یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه خطاب به ابتکار گفت: در حال حاضر که شما این نشست بی ارتباط با محیط زیست را برگزار کرده اید خبر دارید که جنگل گلستان در آتش در حال سوختن است؟

ابتکار در پاسخگویی به این خبرنگار با لبخندی گفت: ممنون از این که من را از آتش‌سوزی پارک گلستان باخبر کردید، خوب شد گفتید ما نمی‌دانستیم!

ابتکار ادامه داد:‌تمام اطلاعات مربوط به پارک ملی گلستان با توجه به اینکه من فقط 5 روز از روز کاری خود را می‌گذراندم دریافت شد و لحظه به لحظه مسئله آتش‌‌سوزی را گزارش گیری کردم و تمام فعالان اعم از استاندار، هلال احمر، نیروهای محیط‌بان و منابع طبیعی موضوع را پیگیری کردند.

رئیس سازمان محیط زیست یادآور شد:‌ اخبار پارک ملی گلستان را در وبلاگ خود قرار دادم.

خبرنگار هم از رئیس سازمان محیط زیست پرسید که چرا از بالگرد برای مهار آتش استفاده نکردید؟

ابتکار گفت: برای مهار آتش‌سوزی پارک ملی گلستان به موقع به داد رسیدند و همه با هم همکاری کردند و خوشبختانه آتش‌سوزی به اتمام رسید. البته هم‌اکنون امکان دارد در بخش‌های خشکی این پارک آتش دوباره شعله‌ور شده باشد.

در نهایت خبرنگاران سالن مراسم را ترک کردند.

Check Also

محیط‌زیست عامل وحدت و همگرایی در کشور است

رئیس سامان حفاظت محیط‌زیست گفت: پروژۀ تکثیر در اسارت یوز آسیایی نشان داد چطور مسالۀ …