15 میلیارد دلار خسارت گردشگری کشورهای عرب از بهار عربی

MINOLTA DIGITAL CAMERA

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با اعلام یکپارچه و یکسان بودن فروش بلیت قطارهای این شرکت به دو طریق اینترنتی و Online2 افزود:«در فروش یکپارچه بلیت قطار، هرگونه موجودی بلیت که در کلیه نمایندگی‌های فروش سراسر کشور وجود داشته باشد در سیستم اینترنتی فروش (www.raja.ir) نیز قابل مشاهده است.»

همچنین فروش بلیت قطارهای بین‌المللی ( ترکیه ) برای حدفاصل تاریخ‌های فوق، ساعت 10 صبح روز سه شنبه 28 خرداد ماه 92 انجام خواهد شد.
روابط عمومی رجاء از هموطنان گرامی درخواست کرد:« بعد از دریافت بلیت بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.»
بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی شده و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.
هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجاء اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و … می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن 1539 تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند.
شماره پیامک 3000139 شرکت رجاء نیز آماده دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

Check Also

مدت زمان صدور مجوزها در حوزه گردشگری کاهش می‌یابد

به‌گزارش ایرانگرد نیوز و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی «در راستای اصلاح …