رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان میراث فرهنگی منصوب شد

رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان میراث فرهنگی منصوب شد

“رئیس مرکز فناوری اطلاعات،ارتباطات و تحول اداری” سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با صدور حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت  این سازمان منصوب شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری سمیع الله حسینی مکارم با صدور حکمی،”علیرضا ترحمی هرندی” را به عنوان “رئیس مرکز فناوری اطلاعات،ارتباطات و تحول اداری” منصوب کرد.

در حکم حسینی مکارم برای ترحمی هرندی آمده است:

“نظر به تعهد،تخصص و شایستگی به موجب این حکم به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات،ارتباطات و تحول اداری سازمان منصوب می شوید.

مهندسی مجدد فرآیندها و استفاده از فناوری روز جهت ارائه خدمات سازمان و بستر سازی گسترش تعامل سازمان از جمله وظایفی است که انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و سازماندهی مناسب و بهره گیری از توان تخصصی کارشناسان و صاحبنظران برای اعتلای سازمان به بهترین نحو انجام دهید.

توفیق روز افزون شما در انجام وظایف محوله و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) از درگاه خداوند منان خواهانم.”

ترحمی هرندی پیش از این و در سالهای مختلف به عنوان مدیر دفتر برنامه و بودجه و معاون طرح و برنامه گروه هتلهای هما،مدیر طرح و برنامه سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی ،مدیرکل دفتر برنامه ریزی سازمان امور مالیاتی کل کشورو مشاور معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان امور مالیاتی در طرح جامع مالیاتی مشغول فعالیت بوده است.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …