“جمعه ایرانی” كليد روحاني را به نيويورك برد

به گزارش ایرانگرد نیوز، سعيد توكل تهيه كننده “جمعه ايرانی” در این زمینه گفت: “جمعه ايراني” كه چند هفته‌اي است از المان كليد آقاي روحاني در قسمت‌هاي مختلف اين برنامه طنز استفاده مي‌كند، این هفته به خاطر حضور موفقيت آميز حجت الاسلام حسن روحاني رئيس جمهور كشور در سازمان ملل ترانه “كليد و قفلي” را پخش مي‌كند.

 
وی ادامه داد: در این هفته از هنرمند فقيد و بزرگ، پيشكسوت تئاتر و سينما به خصوص راديو و تلويزيون مهين ديهيم كسي كه در برنامه “صبح جمعه با شما” نقش آفرين بوده، یاد مي‌شود.

 
توكل تأکید کرد: در اين راستا مصاحبه مرحوم نوذري با مهين ديهيم در برنامه “صبح جمعه با شما” كه در سال 73 از اين برنامه پخش شده و نمايشنامه‌ای كه 40 سال پيش مرحوم حسين اميرفضلي پدر ارژنگ اميرفضلي با مهين ديهيم بازي كرده، پخش مي‌شود تا ياد آن هنرمند گرامي داشته شود.

 
تهيه كننده  برنامه “جمعه ايراني” از آيتم جديد گلنگدن با حضور ثابت رضا عبدي و ميثم عبدي خبر داد و گفت: اين آيتم كه فضاي روستايي را تداعي مي‌كند هر بار میزبان هنرمندان مختلفي مي‌شود و اين هفته داوود منفرد، بهرام سروري نژاد و امير سهيلي در آن حضور دارند.

 
توكل مسابقه 20 سوالي با سوژه مشاوره خط فكري، نمايش “گير بازار” نمايش “در مطب” با سوژه مسئولان، “اخبار 60 ثانيه” و “هر لطيفه سكه اينترنتي”، ترانه‌هاي شاد و متنوع را از ديگر بخش‌های برنامه دانست و افزود: در آيتم مجنون عاشق پيشه، امير پارسي و زويا خليل آذر ايفاي نقش پدر و مادر مجنون احسان كرمي هستند.

 
اين برنامه صبح هاي جمعه از راديو ايران پخش مي شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …