دیرباز مقابل دوربین “ساکن طبقه وسط” شهاب حسینی رفت


به گزارش خبرنگار مهر، دیرباز که در برنامه “ویتامین3” حاضر شده بود در گفتگو با مجری این برنامه اظهار کرد: همین حالا از سر لوکیشن فیلم سینمایی “ساکن طبقه وسط” به استودیو برنامه شما آمدم.


وی در پاسخ به ضیاء که می‌گفت تا صبح استرس داشته كه مبادا به خاطر خستگی از کار در این برنامه صبحگاهی حاضر نشود، تصریح کرد: من اگر سرم برود، قولم را از یاد نمی‌برم. من از دیشب مقابل دوربین فیلم دوست و همکارم، بازیگر توانمند سینما شهاب حسینی رفتم که اولین فیلمش را کارگردانی می‌کند.


دیرباز یادآور شد: شب خوبی بود و بسیار خوشحالم که با شهاب کار می‌کنم. گرچه حضور کوتاهی در این فیلم دارم امیدوارم کار طوری که کارگردان دلش می‌خواهد دربیاید. شهاب دل مهربان و پاکی دارد و امیدوارم فیلمش یکی از بهترین‌های جشنواره فجر امسال باشد.


به گزارش مهر، شهاب حسینی یکی از نقش‌های “ساکن طبقه وسط” را که یک نویسنده است بازی می‌کند و محمدهادی کریمی که فیلمنامه این کار را نگاشته، نقش یک پزشک روانکاو را در آن ایفا می‌کند.


حسین یاری، فرهاد اصلانی، ساره بیات، هنگامه قاضیانی، طناز طباطبایی، آنا نعمتی، بابک حمیدیان، نیما رییسی، فرید سماواتی و حسین محجوب دیگر بازیگران “ساکن طبقه وسط” هستند که برای شرکت در جشنواره فیلم فجر ساخته می‌شود.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …