امتناع دانیل رادکلیف از ستاره موسیقی راک شدن


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امپایر آنلاین، زمانیکه اعلام شد فیلمی درباره زندگی فردی مرکوری ساخته می شود، شایعاتی به گوش رسید که دانیل رادکلیف قرار است نقش این ستاره دنیای راک دهه 80 و خواننده معروف گروه کوئین را بازی کند؛ شایعه‌ای که خود رادکلیف آن را به شدت رد می‌کند.


رادکلیف در این باره اعلام کرده است: چنین چیزی واقعیت ندارد، این یک خبر خنده‌دار است. شایعه ای از دیلی‌استار آغاز می شود و یک روز می‌بینید روزنامه ای مثل گاردین هم چنین خبری را به نقل از استار منتشر کرده است.


ستاره مجموعه فیلم‌های هری پاتر گفته است: افراد زیادی را دیدم که در اینترنت نوشته اند من گزینه مناسبی برای نقش فردی مرکوری نیستم. هر کس چنین حرفی را بزند کاملاً درست می گوید. من انتخاب اشتباهی برای این نقش هستم.


رادکلیف که به تازگی در فیلم “عزیزانت را بکش” به کارگردانی آلن گینزبرگ بازی کرده، در ادامه صحبت‌های خود افزوده است: اگر می شنیدم که قرار است در نقش ایگی پاپ بازی کنم به آن فکر می کردم و می گفتم می‌توانم چنین نقشی را بازی کنم اما فردی مرکوری؛ نه! من حتی نمی دانم کارگردان فیلم مرکوری کیست؟ البته در اینترنت گفته شده استفان فریرز و تام هوپر می خواهند آن را بسازند.


فیلم جدید رادکلیف با نام “عزیزانت را بکش” در ماه دسامبر اکران می شود.


 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …