احتمال یکی شدن اعضای شورای پروانه ساخت و نمایش آثار سینمایی

به گزارش ایرانگرد نیوز، در آغاز هفته دفاع مقدس حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی با حضور در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به تغییرات جدید در ساختار این سازمان عنوان کرد که قرار است تعدد شوراها در این سازمان کاهش یابد.

 
پس از تغییر رییس سازمان سینمایی این احتمال می‌رفت که مدیران زیرمجموعه وی به ویژه در بخش‌های شورای پروانه ساخت و نمایش هم تغییر کنند و همین امر باعث شده تعدادی از سینماگران هنوز برای گرفتن پروانه ساخت و یا نمایش فیلم‌هایشان اقدام نکرده و منتظر بمانن تا این تغیرات اعمال شود. حال با صحبت‌های ایوبی این ذهنیت در سینماگران ایجاد شده که ممکن است در ساختار سازمانی این شوراها نیز تغییراتی ایجاد شود که گویا این تفکر چندان غیرواقعی نیست.

 
شنیده‌ها حاکی از آن است که قرار است اعضای شورای پروانه ساخت و نمایش یکی باشند و این دو شورا زیر نظر یک ترکیب از اعضا جلسات خود را برگزار کرده و به بررسی مجوزها بپردازند.

 
البته همچنین قرار است شورای پروانه ساخت ویدیویی و شورای پروانه نمایش ویدیویی نیز یکی شده و در قالب یک شورا به صدور مجوزها بپردازند.

 
این تغییرات باعث می شود که اعمال سلیقه ها کمتر شده و افرادی که در این شوراها حضور دارند پای هر کدام از مجوزهای خود بایستند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …