زمزمه های پخش “بچه های نسبتا بد” از شبکه نمایش خانگی به جای تلویزیون

به گزارش ایرانگرد نیوز، این مجموعه تلویزیونی که کاری متفاوت از سیروس مقدم است به تهیه کنندگی کمال طباطبایی ساخته شده است قرار بود ماه رمضان پخش شود که این امکان فراهم نشد و حالا مطرح می‌شود که این مجموعه تلویزیونی به دلیل مشکلات مالی که با سازمان صدا و سیما دارد قرار است وارد شبکه نمایش خانگی شود.
فرجی مدیر شبکه نمایش خانگی وزارت ارشاد در این‌باره به خبرنگار مهر گفت: حدود یک ماه پیش طباطبایی تهیه‌کننده “بچه های نسبتا بد” به طور شفاهی درباره حضور این فیلم در شبکه خانگی با من صحبت کرد اما تاکنون به طور رسمی درخواستی در این ارتباط نداشته است.
در صورتی که این سریال وارد شبکه خانگی شود، این برای اولین بار است که اثری از سیروس مقدم که عمدتا سریال‌هایش با مخاطبان زیادی در تلویزیون روبرو می‌شود، در قالب دی وی دی قبل از پخش از تلویزیون به بازار می‌آید.

البته مدتی است که کارگردانان سینما و تلویزیون در شبکه خانگی مشغول به کار هستند که از میان آنها می‌توان به محمد حسین لطیفی، مهران مدیری، سامان  مقدم، بیژن میرباقری و… اشاره کرد. البته کمال طباطبایی نیز پیش از این تهیه کنندگی “قلب یخی” را برعهده داشته است.
سريال “بچه‌هاي نسبتا بد” داستان چند جوان را روايت مي‌کند که ذاتا بد نيستند اما موقعيت‌هايي برايشان پيش مي‌آيد که نسبتا بد مي‌شوند. در اين سريال بازيگراني چون ميلاد کيمرام، حميد گودرزي، اشکان خطيبي، يوسف تيموري، اکبر وارث، شهرزاد کمال زاده، مجيد مشيري، علي طباطبايي و… ايفاي نقش مي‌کنند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …