امیررضا دلاوری به جمع داوران تئاتری پیوست


وحید لک مدیر امور تئاتر استان‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی درباره روند برگزاری بیست و پنجمین دوره جشنواره‌های تئاتر استانی به خبرنگار مهر گفت: با اتمام جشنواره‌های استانی در آذربایجان شرقی، گیلان، مرکزی، همدان، فارس و ایلام استان‌های گلستان، کرمانشاه و البرز جشنواره‌های خود را برگزار می‌کنندو


وی درباره زمان برگزاری و داوران هر یک از استان‌های مذکور گفت: جشنواره تئاتر استانی گلستان از 4 تا 8 مهرماه برگزار می‌شود و شیرین بزرگمهر، امیررضا دلاوری و حسن عابدی هیأت داوران این جشنواره هستند. مسعود موسوی نیز به عنوان منتقد جلسات نقد و بررسی آثار جشنواره تئاتر استانی گلستان را برگزار می‌کند.


لک ادامه داد: جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه نیز از 5 تا 7 مهرماه و با حضور محمدرضا خاکی، حسین فرخی و علیرضا مصلح تهرانی به عنوان هیأت داوران برگزار می‌شود. بابک فرجی نیز در مقام منتقد جلسات نقد و بررسی آثار این جشنواره را برگزار می‌کند. جشنواره تئاتر استانی البرز نیز از 6 تا 10 مهرماه و با حضور داریوش مؤدبیان، مجید جعفری و نصرالله قادری و رضا آشفته به عنوان منتقد برگزار کننده جلسات نقد و بررسی آثار، برگزار می‌شود.


بیست و پنجمین دوره جشنواره‌های تئاتر استانی تا 20 مهرماه در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …