آرامگاه بوعلي و بوستان ارم ميزبان دو جشن بزرگ در همدان

آرامگاه بوعلی

«عليرضا ايزدي» از برگزاري جشن‌هاي شعبانيه و هفته جوان با همکاري ميراث فرهنگي خبر داد و افزود: همدان هر سال در اين برهه زماني شاهد حضور مسافران زيادي در همدان است که با وجود اينکه بسياري از آنها در پارک‌ها اقامت مي‌کنند، به دنبال ايجاد فضاي شاد براي آنها هستيم.

وي تصريح کرد: به مناسبت هفته جوان، ميراث فرهنگي همدان با همکاري شهرداري برنامه‌هاي مفرح و متنوعي را براي شهروندان تدارک ديده است.

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع ‌دستي و گردشگري همدان يادآور شد: اين برنامه از ساعت 21 تا 23 با اجراي برنامه‌هاي شاد و متنوع، همراه با موسيقي پاپ و سنتي در بوستان بلوار ارم برگزار مي‌شود.

وي اضافه کرد: در اين ويژه‌برنامه کودکان نيز با حضور عمو حميد برنامه‌هاي شادي را براي جوانان و خانواده‌ها برنامه‌ريزي کرده‌ است.

ايزدي اظهار کرد: همزمان با سوم تير ماه و ميلاد وليعصر (عج) نيز ويژه‌برنامه‌ شادي از سوي ميراث فرهنگي در آرامگاه بوعلي سينا تهيه شده است.

وي با بيان اينکه اين برنامه از ساعت 17 آغاز مي‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه مسافرت‌هاي تابستاني آغاز شده و آرامگاه نيز يکي از پربازديدترين اماکن گردشگري همدان به شمار مي‌رود، اين برنامه‌ها براي بهره‌مندي شهروندان به همراه مسافران برنامه‌ريزي شده است.

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري همدان با اشاره به اينکه در اين هفته دو جشن بزرگ ملي را در کشور و همدان شاهد بوديم، اظهار کرد: همزمان با دو جشن ملي که موجب غرور و افتخار همه ايرانيان شد، جشن‌هاي اعياد شعبانيه نيز فضاي مفرح و شادي را در کشور ايجاد کرد که ميراث فرهنگي نيز در همين راستا برنامه‌هايي را پيش‌بيني کرد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …