تردد موتورسیکلت از 4 محورمواصلاتی کشور ممنوع

موتورسیکلت

به مناسب نزدیک شدن به نیمه شعبان محدودیت تردد از 12 ساعت روز چهارشنبه(30 خرداد)، ماه تا دوشنبه (سوم تیرماه) توسط پلیس راهور ناجا و مرکز مدیریت راههای کشور اعمل می شود.

 تردد موتورسیکلتها از ساعت 12 چهارشنبه (30 خرداد ماه)، تا ساعت 24 روز دوشنبه (سوم تیرماه) از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس، ممنوع است.
 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 جمعه(31 خرداد)و (3 تیرماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وتردد از ساعت 17 تا 24روزهای عنوان شده از پانزده‌کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج، یکطرفه می شود.
این گزارش می افزاید: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:30 تا 24 روزهای جمعه و دوشنبه از رودهن محدوده مشا به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 روزهای مورد نظر از آب اسک تا رودهن بصورت یکطرفه خواهد بود.
همچنین، تردد انواع تریلر و کامیون از محور کندوان، کماکان ممنوع بوده و تردد تمامی تریلرها از محور هراز، کماکان ممنوع است.
یادآور می‌شود،تردد تمامی کامیونها، به‌استثنای حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، از ساعت 12 الی 23 چهارشنبه و پنجشنبه (29 و 30 خردادماه) از ساعت 17 تا 24 این روزها . از محور هراز ممنوع اعلام شده است.
 تردد تمامی کامیونت ها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه ( 2 تیرماه) و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز دوشنبه (3 تیرماه)، از محور هراز ممنوع است.
طبق این گزارش، تردد تمامی تریلرها، به‌استثنای حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، از ساعت 7 تا 24 روز جمعه (31 خرداد) و همچنین روز دوشنبه (سوم خرداد)، از تهران به قائم شهر و بلعکس ممنوع است.
تردد کلیه کامیونها، به‌استثنای حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، از ساعت 16 تا پنجشنبه 30/3/92 و جمعه 31/3/92 از محور زاهدان ـ زابل و بالعکس، ممنوع است.
 این گزارش می افزاید، تردد تمامی کامیونها و تریلی‌ها از ساعت 8 روز یکشنبه تا ساعت 24 روز دوشنبه مسیر از اصفهان به سمت کاشان و قم ممنوع بوده و رانندگان این گونه وسایل نقلیه می بایستی از محور میمه ـ دلیجان ـ سلفچگان به عنوان مسیر جایگزین تردد کنند.

Check Also

مدت زمان صدور مجوزها در حوزه گردشگری کاهش می‌یابد

به‌گزارش ایرانگرد نیوز و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی «در راستای اصلاح …