فروش بلیت‌های فیلم فجر در ۳ گروه سینمایی/ دانشجویان تخفیف می‌گیرند

بلیت های سی و سومین جشنواره فیلم فجر در ۳ گروه سینمایی الف، ب، ج به صورت اینترنتی، دانشجویی و گیشه فروخته می شود.

هر سری از بلیت ها شامل ۱۱ بلیت برای ۱۱ عنوان فیلم می شود که قیمت بلیت در گروه های سینمایی الف، ب و ج متفاوت است به این ترتیب که در گروه سینمایی الف که شامل پردیس سینما آزادی، پردیس سینما کوروش، پردیس سینما زندگی، فرهنگ، پردیس ملت و ماندانا می شود. مبلغ فروش بلیت اینترنتی ۸۸ هزار تومان، بلیت دانشجویی ۷۷ هزار تومان و قیمت بلیت گیشه به صورت تکی ۹ هزارتومان است.

گروه سینمایی ب، شامل سینما استقلال، شکوفه، سروش و فلسطین می شود که فروش بلیت فیلم های سی و سومین جشنواره فیلم فجر در این گروه سینمایی به صورت فروش اینترنتی ۶۶ هزارتومان، قیمت بلیت دانشجویی ۵۵ هزارتومان و قیمت بلیت گیشه به صورت تکی ۷ هزارتومان است.

گروه سینمایی ج شامل پردیس سینمایی تماشا، پردیس سینمایی راگا و پردیس کیان می شود که فروش بلیت فیلم های سی و سومین جشنواره فیلم فجر در این گروه سینمایی به صورت فروش اینترنتی ۴۴ هزار تومان، قیمت بلیت دانشجویی ۳۳ هزارتومان و قیمت بلیت گیشه به صورت تکی ۵ هزارتومان است.

مخاطبان سینمای ایران که بلیت های سی و سومین جشنواره فیلم فجر را پیش خرید کرده اند برای دریافت بلیت های خود در تاریخ ۸ ،۹ و ۱۰ بهمن ماه می توانند از ساعت ۱۰ صبح با در دست داشتن کارت ملی و کد پیگیری سامانه و یا کارت دانشحویی به پردیس سینما ملت بخش پیش فروش بلیت جشنواره مراجعه کنند.

همچنین بلیت به صورت تکی فقط در گیشه سینماها و در زمان برگزاری جشنواره و قبل از شروع هر سانس ارائه می شود.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …