معاون گردشگری: نمایشگاه بین المللی تهران فرصت طلایی در صنعت گردشگری است

مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در معرفی هشتمین نمایشگاه بین المللی تهران که با حضور ۱۱ کشور خارجی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا است گفت: نمایشگاه ها نقطه تلاقی عرضه کنندگان محصولات اعم از کالاها و خدمات مصرفی یکی از ابزارهای کارآمد و موثر در بازاریابی است.

به گزارش ایرانگرد نیوز ، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی افزود: رویدادهای نمایشگاهی از یک سو زمینه لازم جهت بیان ویژگی های اساسی محصول توسط عرضه کنندگان و از سوی دیگر امکان بروز علایق و سلایق مشتریان و متقاضیان را فراهم می کند.

او هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگی تهران را فرصتی خواند که مناسب ترین شرایط برای تفاهم متقابل در زمینه داد و ستد، همکاری های دو جانبه و سرمایه گذاری های مشترک را فراهم می کند.

به گفته رحمانی موحد، رویدادهای نمایشگاهی از این جهت که طیف وسیعی از دست اندرکاران و نقش آفرینان بخش های مختلف یک صنعت را به صورت متمرکز در یک مکان و در زمان خاص گردهم آورده است و بستر لازم جهت معرفی مستقیم نوآوری ها و خلاقیت ها را فراهم می آورد، از مطلوبیت بالایی برخوردار است که موجب استفاده بهینه از زمان و هزینه می شود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: نمایشگاه های گردشگری فرصت طلایی برای معرفی مقاصد گردشگری ملی و محلی و همچنین محل عرضه بسته های سفر از سوی تورگردانان عمده به خرده فروش ها (دفاتر خدمات مسافرتی) و از سوی خرده فروش ها به مصرف کنندگان در یک محیط رقابتی کاملا سالم است.

به گفته مرتضی رحمانی موحد، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته را در دستور کار خود قرار داد تا فرصت مناسبی برای دست اندرکاران و فعالان دولتی و خصوصی حوزه های مختلف گردشگری و همچنین صنایع وابسته کشورهای خارجی برای ارائه و معرفی خدمات و محصولات شان باشد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …