نخستین جشنواره فیلم و عکس سفرهای نوروزی برگزار می شود

نخستین جشنواره فیلم و عکس مردمی با موضوع سفرهای نوروزی از سوی مرکز روابط عمومی عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.

در فراخوان نخستین جشنواره فیلم و عکس مردمی با موضوع سفرهای نوروزی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی از عموم مردم ایران دعوت شده است تا عکس و فیلم های کوتاه خود با موضوع سفر گردشگری، طبیعت گردی، جاذبه های طبیعی، فرهنگی،تاریخی،میراث فرهنگی،صنایع دستی و آداب و سنن ویژه نوروز برای شرکت در این جشنواره به یکی از شیوه های زیر در معرض داوری قرار دهند:

ـ ارسال مستقیم عکس و فیلم کوتاه به ایمیل festival@tourismiran.ir

ـ آپلود برروی صفحه شبکه اجتماعی خود در اینستاگرام باهشتک #tourismiran یا # توریسم _ایران

ـ  آپلود بر روی صفحه شبکه اجتماعی خود در لنزور و آپارات با هشتک # توریسم _ایران

ـ آپلود بر روی بخش ویژه جشنواره توریسم ایران در پرتال جامع گردشگری به آدرس :

www.tourismiran.ir

ـ درج هشتک شهری که عکس یا فیلم در آنجا گرفته شده است در ذیل هر اثر الزامی است. بدین منظور هزار هشتک با عناوین شهرهای ایران در این شبکه ها تعریف شده است مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در فراخوان خود تاکید کرده مهلت زمانی انتشار و ارسال عکس و فیلم سفرهای نوروزی شهروندان از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۳ الی ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۴ می باشد .

بر اساس این گزارش آثار ارسالی به نخستین جشنواره فیلم و عکس مردمی با موضوع سفرهای نوروزی از سوی هیات داوران مورد بررسی و داوری قرار می گیرد و برگزیدگان در مراسمی جداگانه ای که در هر یک از استانهای کشور (جمعا ۳۱ استان) برگزار می شود با اهدا جوایز ارزشمند تجلیل می شوند.

بر پایه این گزارش هدف از برگزاری نخستین جشنواره فیلم و عکس مردمی با موضوع سفرهای نوروزی، معرفی جاذبه های گردشگری و میراثی ایران به مردم سراسر کشور و افکار عمومی دنیا، گردآوری بانک اطلاعاتی جامع از زیبایی ها و جاذبه های ایران، تشویق و ترغیب مردم به تصویر برداری و معرفی جاذبه های شهرهای محل اقامت خود به مسافران است.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …