کشف بزرگترین مجموعه آثار هنری جهان درخانه یک مرد ۹۱ ساله

مجموعه آثار هنری از خانه یک پیرمرد ۹۱ ساله کشف شد.

به گزارش یواس ای تودی یک تیم از ماموران پلیس اف بی آی دربخش جرایم آثار هنری و فرهنگی موفق به کشف مجموعه آثاری متشکل از هراران اثر هنری شدند که یک پیرمرد ۹۱ ساله در خانه خود واقع در روستایی در ایندیانا گردآوری و نگهداری می‌کرد.

طبق همین گزارش علاوه بر مجموعه آثار هنری بدست آمده درخانه شخصی او تعداد بسیار زیادی از آثار ومجموعه های هنری دیگر نیز در ساختمان های دیگر بدست آمده که توسط این مرد گردآوری شده بود. این آثار عمدتا شامل اشیای هنری از کشورهای مختلف جهان همانند چین ،روسیه،پرو،هاییتی ،استرالیا و گینه نو بوده اند. همچنین آثاری از هنرهای مربوط به بومیان امریکا نیز در میان آثار او وجود داشته است.

“لری زیمرمن” از کارشناسان آثار هنری در دانشگاه پردو ایندیاناپلیس درهمین زمینه گفت:«من تاکنون مجموعه آثار هنری به این بزرگی درتمام زندگیم ندیده بودم و تصور نمی کردم درجایی به جز موزه های بسیار بزرگ این همه آثار هنری گردآوری شده باشد.»

ماموران اف بی آی و دیگر محققان درگیر در بررسی این آثار هم اکنون درحال بررسی این موضوع هستند که آیا آثار هنری بدست آمده قانونی بوده ویا به طورغیر قانونی گردآوری شده‌اند.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …