مسابقه عکاسی «برج شیشه» در استان مرکزی برگزار می‌شود

ImageHandler.ashx

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از برگزاری مسابقه عکاسی «برج شیشه» به مناسبت روز معمار و هفته میراث فرهنگی در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی استان مرکزی سید محسن رحمتی گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با هدف به کارگیری تجربیات و استعدادهای نخبگان عکاسی استان مسابقه عکاسی برج شیشه به مناسبت روز معمار و هفته میراث فرهنگی را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: این مسابقه با هدف به کارگیری استعدادها و تجربیات عکاسان استان مرکزی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی بیان کرد: این مسابقه در چهار رشته و با موضوعات ابنیه و بافت‌های تاریخی، معماری اسلامی، نمای شهری و روستایی و بافت فرسوده برگزار می‌شود.

به گفته وی؛ در این مسابقه به 9 نفر از برگزیدگان جوایز نقدی به همراه لوح تقدیر و تندیس مسابقات اهداء و به عکاسانی که آثار آنها به نمایشگاه راه یافته باشد نیز لوح تقدیر اهداء می‌شود.

رحمتی بیان داشت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از فراخوان شرکت در www.arakeng.ir و یا www.markazitourist.ir مسابقه و اطلاعیه‌های بعدی دبیرخانه مسابقه به آدرس الکترونیکی مطلع شوند.

رحمتی افزود: همچنین آثار منتخب هیئت داوران به صورت نمایشگاه عکس از روز 25 اردیبهشت تا 2 خرداد در موزه مفاخر استان دایر خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس کد پستی 3344-4-38197 و یا به آدرس پست الکترونیکی borjeshisheh.eopm@arakeng.ir ارسال و یا به صورت حضوری از ساعت 8 صبح تا 13 بعداز ظهر به سازمان نظام مهندسی ساختمان تحویل دهند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …