عضو شورای شهر؛ جاذبه‌های تاریخی کشور ما را به اقتصاد بدون نفت می‌رساند

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تاثیر مثبت حضور سلطانی‌فر در راس سازمان میراث فرهنگی گفت: جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی موجود در کشور ما به اقتصاد منهای نفت می‌رساند.

پرویز سروری  افزود: سیاستگذاری در حوزه فعالیت‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لازم و ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه سازمان میراث فرهنگی و شهرداری تهران برای روشن شدن زمینه‌های همکاری باید نشست‌های جدی و تخصصی داشته باشند، تصریح کرد: امیدواریم حضور سلطانی‌فر در راس سازمان میراث فرهنگی به یک فرصت برای کشور و تهران تبدیل شود.

سروری ادامه داد: با توجه به شناختی که رئیس فعلی سازمان میراث فرهنگی از مشکلات پایتخت دارد و فعالیت‌های مثبتی که به عنوان استاندار داشته است، ما امیدواریم معضلات شهر در ارتباط با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با سرعت و دقت بیشتری مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با اشاره به سخنان رئیس سازمان میراث فرهنگی در جمع اعضای شورای اسلامی شهر تهران، یادآور شد: سلطانی‌فر گفت که می‌خواهد میراث فرهنگی را به یک فرصت تبدیل کند، این کار نیاز به فرمول عملیاتی دارد که امیدواریم با حضور ایشان اتفاقات مثبت را شاهد باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر افزود: جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی کشور می‌تواند ما را به سمت اقتصاد منهای نفت سوق دهد و کشورمان را به عنوان قطب گردشگری معرفی کند.

سروری ابراز امیدواری کرد، دوره چهار ساله حضور سلطانی‌فر در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به یک فرصت طلایی برای حفظ آثار تاریخی و توسعه گردشگری تبدیل شود.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …