معاون گردشگری: تهيه بسته تبليغي لازمه حضور در بازار جهاني گردشگری است

  تهيه بسته تبليغي لازمه حضور در بازار جهاني گردشگری است
معاون گردشگري کشور با بيان اينکه امنيت يکي از مهمترين موضوعات در رابطه با گردشگري است، افزود: براي حضوري موفق و تاثيرگذار در بازار جهاني گردشگري بايد يک بسته تبليغي در اين حوزه داشته باشيم.

مرتضي رحماني موحد گفت: سطح انتظارات از حوزه گردشگري افزايش يافته و بسياري از کارشناسان، صنعت گردشگري را راه چاره‌اي براي حل مشکلات امروز کشور مي‌دانند.

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ادامه داد: خلاء پيش آمده در گردشگري منطقه به خصوص در کشورهاي مصر، سوريه و عراق، فرصت خوبي را فراهم کرده تا براي رونق دادن گردشگري کوشش بيشتري کنيم.

وي افزود: بايد با ايجاد زيرساخت‌هاي مناسب، تبليغات گسترده و سرويس دهي مطلوب اين روند افزايش گردشگر را تثبيت کنيم. مرتضي رحماني موحد، امينت را يکي از نکات مهم در بحث گردشگري دانست و تصريح کرد: با استفاده از الگوها و مدل‌هاي موفق و در سايه مديريت متمرکز مي‌توان در اين زمينه گام‌هاي مثبتي برداشت.
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، ادامه داد: کشور ما در حوزه گردشگري سلامت، گردشگري زيارتي، گردشگري حلال، اکوتوريسم و بسياري از شاخه‌هاي گردشگري زمينه و پتانسيل بالايي دارد که با برنامه‌ريزي مناسب و کلان مي‌توان از اين ظرفيت‌ها براي رشد و رونق اقتصادي و اجتماعي کشور استفاده کرد.

وي يادآور شد: هتل‌ها و مراکز اقامتي ما در حال حاضر در زمينه ارائه برخي خدمات اوليه به گردشگران مشکلات جدي دارند که اين موارد نياز به رسيدگي جدي و فوري دارد، چراکه کارهاي کوچک مي‌تواند نمايش و جلوه بزرگي داشته باشد.رحماني موحد تبليغات را يکي ديگر از موارد حائز اهميت در بخش گردشگري دانست و گفت: براي حضور در بازارهاي جهاني ما نيازمند بسته تبليغي جديد هستيم.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …