از سوی رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور؛ دستورالعمل ارائه خدمات سفر ویژه فصل تابستان 93 ابلاغ شد

دستورالعمل ارائه خدمات سفر ویژه فصل تابستان 93 ابلاغ شد

معاون گردشگری کشور و رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر دستورالعمل ارائه خدمات سفر ویژه فصل تابستان 93 را به روسای ستادهای اجرایی خدمات سفر استان ها ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری و رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور دستور العمل ارائه خدمات سفر ویژه فصل تابستان 93 که در دومین نشست ستاد مرکزی به تصویب رسید را به استانداران به عنوان روسای ستادهای اجرایی خدمات سفر و نیز بیش از 18 دستگاه عضو ابلاغ کرد.

طی این روند دستور العمل مذکور توسط مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ها که ریاست دبیرخانه ستاد اجرایی را در استان برعهده دارند مورد پیگیری قرار گرفت تا از طریق تعامل و مشارکت سایر اعضا راه های ارائه خدمات بهینه به هموطنان در ایام تعطیلات تابستان تسهیل شود.

برنامه ریزی به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران، اطلاع رسانی، تبلیغات و راهنمایی، ایجاد نظام پاسخگویی، نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری و نیز پاسخگویی به شکایات بخشی از برنامه های قابل اجرا در دستور العمل مذکور به شمار می آید.

گفتنی است دستور العمل ارائه خدمات سفر ویژه تابستان 93 از ابتدا تا پایان فصل تابستان اجرایی خواهد شد.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …