سلطانی‌فر آغاز ماه مبارک رمضان را به وزرای گردشگری کشورهای اسلامی تبریک گفت

ImageHandler.ashx

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با ارسال پیامی به وزرای میراث فرهنگی و گردشگری کشورهای اسلامی آغاز ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، با ارسال پیامی به وزرای میراث فرهنگی و گردشگری کشورهای اسلامی، آغاز ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

در پیام رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به وزرای گردشگری و میراث فرهنگی کشورهای اسلامی آمده است:
” مایه خرسندی است تا مراتب احترام و تبریک خود را به مناسبت آغاز فرخنده ماه مبارک رمضان، ماه سرشار  از فضیلت‌های معنوی و بهترین فرصت برای عبادت خالصانه خداوند متعال را ابراز دارم.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی ادامه داده است: امیدوارم این ماه پرفیض و برکت در پرتو آموزه‌های پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) ما را بر آن دارد با اراده‌ای هر چه راسخ‌تر تلاش کنیم تا همگرایی و روابط بردارانه خود را در بین کشورهای مسلمان استحکام بخشیده و اتحاد و صلح را به دور از هرگونه تفرقه و خشونت گسترش دهیم.

معاون رئیس‌جمهور در پایان این پیام تاکید کرده است: با الهام از سخنان جناب آقای دکتر روحانی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مبنی بر “جهانی عاری از خشونت و افراط‌گرایی” اطمینان دارم که با ارتقای سطح همکاری‌ها و تعاملات گردشگری بین کشورهای اسلامی، بسترهای مناسب برای گسترش صلح جهانی و کمک به بهروزی همه ملت‌ها، فراهم و گام‌های موثری در این زمینه برداشته شود.

Check Also

مدت زمان صدور مجوزها در حوزه گردشگری کاهش می‌یابد

به‌گزارش ایرانگرد نیوز و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی «در راستای اصلاح …