آموزش مدير فني و راهنماي تورگردشگري در قزوين انجام مي‌شود

به منظور ارتقاي سطح كيفي و كمي خدمات گردشگري در استان قزوين كلاس‌هاي آموزش مرتبط با گردشگري مديريت فني و راهنماي تور گردشگري توسط موسسه آموزشي ميزبان قزوين برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی قزوین حميد رضا قاسمي مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين با اعلام اين خبر گفت: آموزش مهمترين راهكار توسعه صنعت گردشگري بوده و از مهم‌ترين برنامه‌هاي گردشگري براي ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در ابعاد متنوع محسوب مي‌شود.

قاسمي با اشاره به روند آموزش در اين حوزه افزود: در صنعت نوين گردشگري نيروي انساني سرمايه‌‌اي عظيم و اساسي است كه مي‌توان با  آموزش اين افراد در حوزه‌هاي مختلف در نحوه‌ي ارائه خدمات كيفي و كمي مطلوب به گردشگر، جلب و جذب رضايت مشتري آن برنامه‌ريزي كرد. در اين خصوص ميراث فرهنگي‌، صنايع دستي و گردشگري قزوين برنامه‌هاي آموزشي خود را در سطوح مختلف براي علاقمندان با همكاري موسسه آموزشي ميزبان برگزار مي‌کند.

وي همچنين اظهار داشت: در سال 93 دوره آموزش مدير فني دفاتر خدمات مسافرتي (بند ب) و راهنمايان ايران گردي و جهانگردي برگزار مي‌شود و علاقمندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام در اين دوره‌ها با شماره تلفن 33660055 – موسسه آموزش گردشگري و هتلداري ميزبان قزوين تماس و از آن بهره‌مند گردند.

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين تصريح كرد: این دوره‌ها زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با 294 ساعت مدير فني و 330ساعت راهنما تور برگزار و افراد پس از گذراندن واحدهای درس مصوب مرتبط و پذیرفته شدن در آزمون‌ها، گواهینامه معتبر دریافت می‌كنند كه در حال حاضر معتبرترین مدرک موجود در سطح ملي است.

اين مقام مسئول يادآور شد: با برگزاري اين دوره‌ها كه بخش خصوصي نيز در اجراي آن همكاري دارد اميدواريم بتوانيم در جهت ارائه خدمات رفاهي مطلوب به گردشگران گام موثري برداشته و به رونق صنعت گردشگري كمك کنیم.

شايان ذكر است: زمان شروع کلاس‌ها اواسط مرداد ماه سال جاري بوده و آزمون جامع آن نيز در آذر ماه برگزار خواهد شد

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …