با حضور سلطانی‌فر؛ تفاهم‌نامه برگزاری هفته‌های فرهنگی ایران و هند امضاء شد

تفاهم‌نامه برگزاری هفته‌های فرهنگی ایران و هند امضاء شد

تفاهم‌نامه برگزاری هفته‌های فرهنگی ایران و هند، عصر روز(23تیرماه) با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به امضای معاون میراث فرهنگی و مدیرکل شورای روابط فرهنگی هند رسید.

این تفاهم‌نامه با تاکید بر برگزاری هفته‌های فرهنگی دو کشور، گسترش روابط فرهنگی و افزایش همکاری‌های ایران و هند در حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با حضور مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به امضای محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی و ساتیش چاند مهتا مدیرکل شورای روابط فرهنگی هند رسید.

رئیس سازمان میراث فر هنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این مراسم با ابراز امیدواری نسبت به گسترش روابط فرهنگی دو کشور هند و ایران، افزود: ما مصمم هستیم روابط دو کشور در ابعاد مختلف گسترش پیدا کند.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های دولتی جمهوری اسلامی ایران، عزم و اراده جدی برای توسعه روابط فرهنگی، اقتصادی و سیاسی با کشور هند دارند.

معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: امیدواریم امضای این تفاهم‌نامه در آینده مسیر روشنی را برای توسعه مناسبات فرهنگی دو کشور ترسیم کند.

یادآور می‌شود، این تفاهم‌نامه با حضور سفیر و جمعی از معاونین انجمن روابط فرهنگی هند، بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی سازمان، یوسف منصورزاده سرپرست مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد و امین عارف‌نیا رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی به امضاء رسید.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …