فرهنگسرای بهاران و موزه انتظامی میزبان نمایش‌ها شدند

در دومین روز از جشنواره نمایش عروسکی علاوه بر میزبانی تالارهای نمایشی تئاترشهر، هنر، فردوسی و سنگلج، فرهنگسرای بهاران و موزه انتظامی نیز میزبان نمایش های جشنواره شدند.

مبارک، عادل بزدوده در این روز نیز نمایش «آهای تو دیگه کی هستی» را در تالار اصلی روی صحنه می برد. این نمایش ساعت 19 اجرا می شود. تالار چهارسو نیز پذیرای نمایش «تیستو سبز انگشتی» است، این نمایش در دو سانس 17:30 و 19:30 اجرا می شود. نمایش «کنار ستاره ها برمی گردم» ویژه بزرگسال نیز دومین روز اجرای خود را می گذراند. این نمایش ساعت 18 و 20 در تالار سایه اجرا می شود.
نمایش «آن دورها» نیز در تالار قشقایی در دو سانس 18:30 و 20:30 اجرا می شود این نمایش نیز ویژه عموم بوده و «آملا واسنویچ» از کشور صربستان آن را کارگردانی کرده است.
«حکایت حاکمی که دیگر حاکم نیست» نیز به کارگردانی اکرم ابوالمعالی در کارگاه نمایش اجرا می شود.
در دومین روز از جشنواره، تماشاخانه سنگلج نیز میزبان نمایش «بادهایی که به ساحل نمی رسند» به کارگردانی اکبر حسنی است. این نمایش ساعت 17 و 19 اجرا می شود. در تالار هنر هم نمایش «هینینگ» از کشور چین اجرا می شود. این نمایش در دو سانس 18 و 20 به مدت 30 دقیقه روی صحنه می رود.
نمایش «سولوی دماغ» به کارگردانی «آن کاترین کلت» اجرا می شود. این نمایش ساعت 19 در تالار حافظ روی صحنه می رود. در فرهنگسرای بهاران نیز نمایش «زال و سیمرغ» به کارگردانی رسول نجفیان اجرا می شود، ساعت اجرای نمایش 18:30 است.
موزه انتظامی نیز پذیرای نمایش «خیمه شب بازی سنتی» است. مرتضی شیخ احمد خمسه کارگردانی نیز را بر عهده دارد. این نمایش ساعت 19:30 روی صحنه می رود.
پانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک تا 29 شهریور ماه ادامه دارد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …