اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

ImageHandler.ashx

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طی اطلاعیه ای، ضمن تقدیر از کلیه نهادهای خدمات رسان به مسافران و گردشگران و تشکر ویژه از همکاری و همراهی هموطنان عزیز،  توصیه های ذیل را اعلام کرد:

– با توجه به اینکه مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزشی از روز سه شنبه یک مهرماه فعالیت خود را آغاز می کنند لذا از هموطنان عزیز تقاضا می شود ضمن توجه به این موضوع، نسبت به برنامه ریزی و مدیریت سفر بازگشت خود اقدام کنند.

– با توجه به اینکه تعدادی از هموطنان و مسافران عزیز سفر بازگشت خود را به پایان هفته جاری موکول خواهند کرد لذا از تمامی دستگاههای خدمات رسان تقاضا می شود نسبت به تداوم اجرای طرح تابستانه تا پایان هفته جاری و ارائه خدمات مناسب و شایسته به هموطنان عزیز آمادگی کامل داشته باشند.

– کلیه واحدهای عضو ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها که به ریاست استانداران محترم سراسر کشور به امر خدمات رسانی به مسافران و هموطنان عزیز مشغول هستند، لازم است تا پایان هفته جاری آمادگی کامل برای تداوم ارائه خدمات به مسافران و گردشگران بویژه در جاده ها و محورهای مواصلاتی پر تردد داشته باشند.

– از مردم عزیز و مسافرانی که قصد مراجعت به شهرهای خود دارند درخواست اکید می شود به توصیه ها و تدابیر دستگاههای مسئول از جمله پلیس راهور، راهداری و نیروهای امدادگر در مسیر جاده ها و شهرهای بین راه، توجه و عنایت داشته و برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت راهها می¬توانند با سامانه 141 مرکز مدیریت راههای کشور و یا سامانه 120 پلیس راه تماس حاصل نمائید.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر امیدوار است تلاش ها و اقدامات مسئولین در دستگاههای خدمات رسان در مسیر بازگشت مسافرین موجب سفری ایمن، مطمئن و خاطره انگیز برای هموطنان عزیز باشد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …