به مناسبت روز جهانی گردشگری؛ سمینار توسعه توریسم مذهبی در کشورهای اسلامی در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از برگزاری سمیناری با عنوان توسعه توریسم مذهبی در کشورهای اسلامی به مناسبت روز جهانی جهانگردی (پنجم مهر – 27 سپتامبر) به میزبانی این شهر، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، علی فعله گری با اعلام این خبر ، افزود: این سمینار با حضور کارشناسان گردشگری دو کشور ترکیه و قبرس شمالی (ترک نشین) در کرمانشاه برگزار شود و قرار است موضوعات نکات برجسته در توریسم بین الملل و برندینگ، استراتژی های رقابتی در صنعت توریسم و اکو توریسم و استراتژی توسعه توریسم ترکیه در سال 2023 توسط سخنرانان ارائه شود.

وی آشنایی مدیران و فعالان بخش گردشگری با یافته های علمی جدید دنیا و توسعه صنعت گردشگری و همچنین استفاده از تجربیات کشورهای یاد شده که در توسعه گردشگری بسیار موفق بوده اند را از عمده اهداف این سمینار عنوان کرد.

فعله گری گفت: دو تن از کارشناسان زبده گردشگری از دانشگاه تخصصی گردشگری قبرس (EMU) با نام های ‘مهمت آلتی نای’ و ‘حسین ارسلی’ که برنامه توسعه 10 ساله گردشگری ترکیه را پایه ریزی کرده اند در این سمینار سخنرانی خواهند داشت.

فعله گری زمان برگزاری این سمینار را روز شنبه هفته آینده در مرکز پژوهش های استانداری کرمانشاه راس ساعت 9 صبح عنوان کرد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …