نمایشگاه عکس”سفر و سرزمین” در کاخ صاحبقرانیه برپا شد

ImageHandler.ashx

به مناسبت اعیاد خجسته قربان و غدیر نمایشگاه عکس “سفر و سرزمین” در کاخ صاحبقرانیه مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در این نمایشگاه آثار عکس ژاله ابراهیمی که بین سال های ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۹ از آثار تاریخی و باستانی، اکوتوریسم و آداب و رسوم مناطق  مختلف کشورمان ثبت شده در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

به گفته این هنرمند، این آثار عکسهایی از کیلومتر‌ها راه است که در ایران پیموده‌ام. تا قبل از این سفر‌ها، خاک، خاک بود و آسمان، آسمان؛ چه اینجا، چه جای دیگر. سفر، «سرزمین» را برایم معنا کرد. سفر پیوندی میان «من» و «سرزمین» من برقرار کرد.

آثار نمایشگاه “سفر و سرزمین” عکس هایی از آثار تاریخی و باستانی، اکوتوریسم و آداب و رسوم مناطق مختلف کشورمان همچون خرم آباد، تربت حیدریه، قائن، سرخس، اردستان، دامغان، فارس، یزد و خوزستان را به نمایش گذاشته است.

تصاویر این نمایشگاه می تواند پیوند میان اقلیم ایران و ناشناخته های آن با مخاطب برقرار کند و می توان بخشی از سرزمین عزیزمان را با دیدن این تصاویر طی طریق کرد.

علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه یاد شده می توانند تا عید خجسته غدیر، ۲۱ مهرماه از ساعت ۸ تا ۱۶ به کاخ صاحبقرانیه مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهیدباهنر (نیاوران) مراجعه کنند و مجموعه تا ساعت ۱۷ فعال خواهد بود.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …