رئیس سازمان میراث‌فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت جذب گردشگر خارجی را دارد

ImageHandle3r.ashx

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از پروژه تله کابین یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان ظرفیت و پتانسیل خوبی برای جذب گردشگران خارجی دارد.

مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صبح در ادامه سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه‌های گردشگری استان استان در شهر یاسوج بازدید کرد.

معاون رئیس جمهور در بازدید از پروژه تله کابین یاسوج گفت: با توجه به طبیعت بکر، چشمه‌سارها، جنگل‌ها و طبیعتی که در این استان وجود دارد، زمینه حضور گردشگران خارجی و داخلی برای استفاده از این ظرفیت‌ها فراهم است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید ورود مسافران خارجی به کشور با سیر صعودی همراه بوده است و این روند همچنان رو به افزایش است.

سلطانی‌فر در جریان بازدید از این پروژه یادآور شد: زیرساخت‌های مناسبی در بخش گردشگری ایجاد شده و زمینه حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این حوزه فراهم شده است.

معاون رئیس جمهور با اعلام این خبر که در سالهای آینده توجه خاصی به بخش اعتبارات این استان خواهد شد، افزود: امروز پیشرفت و توسعه گردشگری می تواند توسعه اقتصادی کشور را به همراه داشته باشد.

وی عملکرد دولت تدبیر و امید در توسعه صنعت گردشگری را مثبت ارزیابی کرد و افزود: صنعت گردشگری موتور محرک اقتصاد مقاومتی است.

یادآور می‌شود، معاون رئیس جمهور پیش از ظهر امروز به زیارت شهدای گمنام شهر یاسوج رفت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پایان این سفر با بدرقه استاندار، معاونین استاندار، نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی و مردم یاسوج، این استان را به مقصد شیراز ترک کرد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …