سومین مجمع جهانی اقتصاد گردشگری با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی آغاز شد

سومین مجمع جهانی اقتصاد گردشگری با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی آغاز شد

“سومین مجمع جهانی اقتصاد گردشگری” با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مقامات گردشگری چین و سایر کشورهای حوزه جاده ابریشم دریائی امروز در ماکائو آغاز شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، لادن جعفری تهرانی مدیر کل دفتر امور بین الملل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اعلام این خبر تصریح کرد: مراسم افتتاحیه “سومین مجمع جهانی اقتصاد گردشگری که از ۵ تا۷ آبان ماه و در شهر ماکائو کشور چین برگزار می شود ساعت ۱۶ امروز به وقت محلی با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، مقامات عالیرتبه گردشگری چین و همچنین سایر کشور های حوزه جاده ابریشم دریایی آغاز به کار کرد.

وی گفت: در مراسم افتتاحیه سومین مجمع جهانی اقتصاد گردشگری “هو ها او وا” معاون کمیته ملی کنفرانس مشورتی جمهوری خلق چین (CPPCC) و “چویی سای اون” مدیر اجرایی صنعت گردشگری ماکائو سخنرانی کردند.

تهرانی افزود: در این مراسم نمایش فیلمی از ارتقاء راه ابریشم دریایی پخش شد؛ بازدید از نمایشگاه کشورها و شهر های حوزه این مسیر از دیگر برنامه  های جانبی مجمع بود که پیش از مراسم افتتاحیه برگزار شد.

به گفته تهرانی مقرر است همه مقامات و مدعوین خارجی شرکت کننده در این رویداد مهم بین المللی امشب در ضیافت شام مقامات بلند پایه گردشگری ماکائو حضور بهم رسانند.

بر اساس این گزارش نشستهای تخصصی مجمع با موضوع” گردشگری نیرویی موثر و مهم برای توسعه و پیشرفت راه ابریشم دریایی در قرن ۲۱” فردا با حضور معاون رئیس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و همچنین مشارکت مقامات گردشگری از دو بخش دولتی و خصوصی کشورهای حاشیه جاده ابریشم دریایی برگزار خواهد شد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …