ابراز تمایل شبکه تلویزیونی المیادین برای پوشش تصویری جاذبه های میراثی و گردشگری ایران

شبکه تلویزیونی المیادین لبنان برای پوشش تصویری و خبری جاذبه های میراث فرهنگی و گردشگری ایران ابراز تمایل کرد.

دکتر ندا قایم مقامی نجفی هماهنگ کننده امور ایران در شبکه المیادین با اعلام این مطلب در دیدار با دکتر حمید ضیایی پرور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت:شبکه المیادین اهمیت ویژه ای برای جمهوری اسلامی ایران قایل است. وی افزود: المیادین فقط یک کانال ماهواره ای نیست بلکه شامل موسسات دیگری نیز هست از جمله موسسه زندگی سزاوار که سالانه از شخصیتهای عربی و اسلامی قدردانی ویژه ای داردو کنفرانس ها و همایش های فرهنگی و انسانی برگزار می کند همچنین شبکه مذکور محموعه ای دیگرتحت عنوان همایش خبری المیادین در حال تاسیس دارد که به زودی اولین همایش خود را در بیروت برگزار خواهد کرد، به گفته وی المیادین همچنین عضو موسس در شبکه خبری جهانی دفاع از انسانیت می باشد.

در این دیدار رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری نیز ضمن اعلام آمادگی برای فراهم کردن زمینه های تهیه گزارش و گفتگو در حوزه های مربوط به میراث فرهنگی کشور اظهار داشت: متاسفانه در خارج از کشور به دلیل فضای ایران هراسی غالب، اغلب مردم دنیا تصور درستی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی ایران ندارند و به همین جهت سازمان میراث فرهنگی در تلاش است با همکاری رسانه های بین المللی تصویر درست و واقعی از ایران به دنیا نشان دهد و در این راستا با همه رسانه هایی که بخواهند صادقانه واقعیت های ایران را مخابره کنند همکاری نزدیک خواهد داشت.

در ادامه این دیدار، محورهای مشترک همکاری میان سازمان میراث فرهنگی و شبکه المیادین مورد بررسی و بحث و گفتگو قرار گرفت. شبکه المیادین توسط غسان بن جدو از خبرنگاران پیشین الجزیره در لبنان تاسیس شده است.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …