پروازهای شرکت هواپیمایی جرمنیا آلمان به ایران

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جرمنیا آلمان از آغاز پروازهای این شرکت از شهرهای آلمان به مشهد و تهران از فوریه ۲۰۱۵ میلادی در مراسم رسمی افتتاح شرکت هوایی جرمنیا آلمان در هتل هما تهران خبر داد.

Germania_04

به گرازش خبرنگار ایرانگرد نیوز در مراسمی با حضور مدیران دفاتر خدمات مسافرتی ایرانی و آلمانی، شرکت هوایی جرمنیا خط هوایی دیگری در مسیر آلمان_ایران راه‌اندازی کرد

فلوریا اشتال شب گذشته افزود: این شرکت آلمانی که ۱۹۷۷ تاسیس شده با ۲۴ فروند هواپیمایی مسافربری بوئینگ و ایرباس بیش از۹۰۰ کارمند دارد که ۴۰۰ نفر از آنها را کادر پروازی تشکیل می دهند.
پرواز مستقیم از آلمان به مشهد
وی با اشاره به روابط ایران وآلمان اظهارداشت: روابط دیرینه دو ملت ایران و آلمان بسیار دوستانه است و وجود خانواده های زیاد ایرانی در آلمان و مراودات تجاری آلمان با ایران سبب شد، این شرکت هوایی نسبت به انجام پروازهای منظم هوایی به مشهد و تهران را برنامه ریزی کند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جرمنیا با بیان اینکه نخستین پرواز این شرکت از هامبورگ به شهر مشهد و بالعکس انجام خواهد شد، افزود: در راستای توسعه فعالیت های گردشگری و تجاری بین دو کشور قرار است این شرکت آلمانی در هر هفته پنچ پرواز هوایی از شهرهای برلین، هامبورگ و دوسلدروف به مشهد و تهران را انجام دهد.

اشتال تصریح کرد: هم اکنون هواپیماهای شرکت جرمنیا به بیش از ۱۴۰ نقطه جهان پرواز می کنند و امیدواریم با استقبال ایرانیان مقیم آلمان و گردشگران آلمانی و اروپایی برای سفر به ایران تعداد پروازهای هوایی این شرکت به ایران افزایش یابد.

عضو اتاق بازرگانی، صنایع ومعادن ایران و آلمان در این مراسم گفت: عملیاتی شدن این خط هوایی علیرغم وجود مشکلات زیادی دراین بخش علاوه بر تسهیل تجارت بین دوکشور، گردشگران زیادی را برای سفر به ایران جذب خواهد کرد.

بوطاق خان بوداغی افزود: فعالیت شرکت هوایی خارجی در ایران باعث رقابت در این بخش خواهد شد و ارایه سرویس مناسب و خدمات هوایی از مزیت های آغاز فعالیت شرکت های هوایی خارجی در ایران است.

رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق ایران وآلمان اظهار امیدواری کرد: با افزایش مراودات تجاری، برگزاری نمایشگاه های بین المللی و سفر گردشگران خارجی به ایران شاهد رشد و شکوفایی بیشتر اقتصاد ملی باشیم.

خان بوداغی آغاز فعالیت بانک های خارجی را در ایران یادآورشد و گفت: فعالیت شعب بانک های خارجی در ایران نشان از امنیت فکری سرمایه گذاران خارجی است و امیدواریم با آغاز فعالیت این شرکت هوایی در ایران شرکت های بیشتری برای فعالیت درعرصه صنعت حمل و نقل هوایی کشور وارد این عرصه مهم اقتصادی شوند.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …