شرایط ثبت نام بدون آزمون در دکتری دانشگاه آزاد

علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متقاضیان ثبت نام در دوره های بدون آزمون دکتری تخصصی باید در زمان ثبت نام در این دوره در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند، لذا آن دسته از داوطلبان به هر دلیلی امکان فارغ التحصیل شده در زمان اعلام شده را ندارند، امکان شرکت در این دوره ها را نخواهند داشت.

وی در خصوص شرط معدل ثبت نام این دوره ها گفت: متقاضیان باید در رشته های علوم انسانی معدل ۱۸ به بالا و رشته های غیرعلوم انسانی و رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و حسابداری ۱۷ به بالا را در مقطع کارشناسی ارشد خود کسب کرده باشند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی  افزود: ضمناً فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری حرفه ای و عمومی نیز حداقل معدل ۱۷ را کسب کرده باشند.

علوی فاضل تأکید کرد: کلیه متقاضیان می بایست حداقل نمره پایان نامه شان ۵/۱۸ باشد و حداکثر در ۶ نیمسال فارغ التحصیل شده و فاقد دروس معادلسازی باشند.

وی درخصوص مقالات چاپ شده داوطلبان گفت: این دسته از داوطلبان لازم است کلیه مقالات و تولیدات علمی چاپ شده خود در مجلات ISI و یا ISC و مجلات علمی پژوهشی فارسی زبان و غیرفارسی زبان داخلی یا خارجی و مقالات ارائه شده در کنفرانسها و همایشهای داخلی و خارجی بصورت فایل PDF در صفحه ثبت نام ارسال کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تأکید کرد: با توجه به اینکه ملاک رتبه بندی اولیه متقاضیان دوره بدون آزمون نمرات معدل، پایان نامه، رشته فارغ التحصیلی و فعالیت های علمی پژوهشی داوطلبان است؛ لذا هرگونه ثبت و یا ارسال اطلاعات نادرست منجر به حذف داوطلب از پردازش خواهد بود.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …