شبکه اجتماعی تصویری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آپارات راه اندازی شد

کانال رسمی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شبکه اجتماعی آپارات راه اندازی شد.

دکتر حمید ضیایی پرور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اعلام این خبر افزود: این صفحه در آدرس www.aparat.ir/ichto  از روز گذشته راه اندازی شده و در آن فیلم ها و تصاویر مربوط به حوزه ماموریتی این سازمان بارگذاری می شود. وی به سیاست رسانه ای جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان، استفاده از ظرفیتهای مثبت شبکه های اجتماعی مجازی به منظور اطلاع رسانی به افکار عمومی مردم ایران و مخاطبان خارجی، در دستور کار قرار گرفته است.

وی به سخنان اخیر مسعود سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گردهمایی اخیر مدیران روابط عمومی های ستادی و استانی سازمان اشاره کرد و گفت: رییس سازمان در این گردهمایی تاکید کرد که سرعت انتقال اطلاعات در شبکه های اجتماعی با هیچ رسانه ای قابل قیاس نیست و مدیریت بر این گونه شبکه ها و برخورد عالمانه و آگاهانه مهمترین اقدامی است که باید در دستورکار خود قرار دهیم. فضای مجازی و شبکه های اجتماعی امروز گسترش قابل توجهی پیدا کرده اند و ما می توانیم به عنوان مهمترین ابزار برای انتقال دیگاه های خود و ارتباط با مردم از آنها استفاده کنیم .

به گفته ضیایی پرور، استراتژی حضور سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در فضای شبکه های اجتماعی مجازی تدوین شده و به تدریج بر اساس برنامه زمان بندی شده به اجرا در می آید. هدف این برنامه، اطلاع رسانی گسترده به مخاطبان داخلی و خارجی و معرفی جاذبه های گردشگری ایران به دنیا، معرفی میراث فرهنگی کشور و همچنین ترویج و معرفی هنرهای سنتی و صنایع دستی ایران می باشد.

آپارات یک شبکه اجتماعی مجازی ایرانی است که امکان به اشتراک گذاری فیلم و تصویر را برای کاربران خود فراهم می کند. در این شبکه که مشابه یوتیوب است، همچنین سازمان ها و شرکتهای مختلف ایرانی امکان ایجاد کانال رسمی دارند.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …