نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با هدف معرفی ظرفیت‌ها و خدمات گردشگری برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با هدف معرفی ظرفیت‌ها و خدمات گردشگری برگزار می‌شود
نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور نمایندگانی از کشورهای خارجی، با هدف تعامل دو جانبه در زمینه گردشگری و معرفی خدمات و تجهیزات در حوزه توریسم برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری در جمع سفرای کشورهای خارجی در تهران گفت: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه سال جاری(۱۲ تا ۱۵ فوریه) در تهران برگزار می‌شود.

خلدی نسب با بیان اینکه نمایشگاه نقطه تلاقی عرضه کنندگان و مصرف کنندگان کالا و خدمات حوزه گردشگری است، یادآور شد: این نمایشگاه با حضور نمایندگانی از کشورهای خارجی ، با هدف تعامل دو جانبه در زمینه گردشگری و معرفی خدمات و تجهیزات در حوزه توریسم برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری ادامه داد: این نمایشگاه به منظور ایجاد یک چتر واحد برای حضور تمامی دست اندرکاران بخش گردشگری برپا می شود.

وی به بخشی از اقدامات معاونت گردشگری در سال جاری اشاره کرد و افزود: ایجاد تسهیلات در بخش روادید، راه اندازی نمایندگی اطلاع رسانی در ۴۴ کشور بازار هدف گردشگری و انتخاب ۴۴ نمایشگاه بین المللی برای حضور فعال ایران، از جمله اقداماتی است که طی یک سال گذشته به انجام رسیده است.

خلدی نسب همچنین از ارائه تخفیف ۴۰ درصدی به شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته خبر داد و گفت: این نمایشگاه زمینه اجرایی کردن تفاهم نامه‌های بین ایران و سایر کشورها را فراهم می کند.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …