شبکه سه سیما پخش مستند۲۶ قسمتی ” با سیمره ” را از امروز آغاز کرد.

بهمن ابراهیمی تهیه کننده و کارگردان مستند ۲۶ قسمتی “با سیمره ” در گفت و گو با خبرنگار “ایرانگرد نیوز” با اعلام این خبر گفت: این مستند از امروز شنبه ۲۲فروردین در کنداکتور پخش شبکه سه سیما قرار گرفته است.

وی افزود : مستند “با سیمره” هر روز از شنبه تا چهارشنبه راس ساعت ۱۰:۵۰از شبکه سه سیما به روی آنتن می رود و امروز در پخش قسمت اول این مستند کلیاتی درباره رشته کوه های زاگرس و گرین به نمایش در می آید.

وی با ذکر این نکته که این مستند بزودی از شبکه های شما و افلاک نیز پخش خواهد شد؛ افزود :در قسمت های آتی بینندگان را ابتدا به تماشای سرشاخه های رودخانه سیمره در استان همدان دعوت میکنیم و سپس با ثبت جلوه هایی کمیاب از گرین و گاماسیاب به سوی هرسین، زرامین و کنگاور رفته و در ادامه نیز با قسمت هایی درباره ی بیستون ،کرمانشاه ،روانسر،کوهدشت، شیرز ، دره شهر، پلدختر،شوش،خرم آباد ، الشتر،نورآباد،سوسنگرد… سعی نموده ایم که طبیعت غرب ایران را به بینندگان سراسر ایران بیشتر معرفی کنیم.

ابراهیمی درباره ساخت مستند با سیمره افزود: این مستند در مدت ۲۷ ماه به سفارش شبکه جهانی جام جم برای بینندگان داخل و خارج از کشورساخته شده است.

این مستندساز لرستانی افزود: با سیمره به زندگی و نحوه معیشت مردمان حاشیه رودخانه سیمره در ۵ استان غرب کشور می پردازد و تاکید عوامل این مستند بیشتر بر ثبت جلوه های زیبای طبیعی و نیز نمایش قابلیت های ژئوتوریسم مناطق مختلف غرب کشور همچون ژئو پارک شیرز بوده است.

تهیه کننده برنامه های سیاه مشق و عندلیبان در رابطه با این برنامه ها نیز به خبرنگار “ایرانگرد نیوز” گفت: برنامه های ادبی “سیاه مشق” و “عندلیبان” که به شعر خوانی شاعران جوان کشور و نیز اشعار حافظ اختصاص دارد در حال حاضر از شبکه جام جم در حال پخش هستند.
وی درباره ساعت پخش این دو برنامه گفت:این برنامه ها در قالب آیتم های کوتاه میان برنامه در طی روز از شبکه جام جم پخش می شوند. ابراهیمی در پایان اظهار داشت :بر بنده واجب است از همکاری همه مسوولین شبکه جام جم و عوامل تهیه و تولید به شرح ذیل تشکر کنم و زحمات ایشان را ارج بنهم :
جناب دکتر طلوعی مدیر محترم شبکه ، آقای زراعتگر معاون اداری مالی، آقای عطا حسن پور ،عبدالرسول بهمانی، بهروز ابراهیمی ،سمیه آزادبخت ، سعید قاسمی ، علی محمد کاظمی ،محمد حسین آزادبخت ، علی رضا آزادبخت : پژوهش ،
سیف الله غضنفری : راوی،
بهمن شکریان و شهرام صابونی :گویندگان متن،
مجتبی ابراهیمی :برنامه ریزی تولید،
سهیل امرایی : دستیار تولید ،
انوشیروان فاضل پور: صدا بردار،
سهیل نظری و داریوش ابراهیمی :تدوین ،
داوود رضایی :موسیقی،

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …