مشهد میزبان استارتاپ ویکندی با طعم گردشگری

ششمین استارتاپ ویکند مشهد با رویکرد تخصصی گردشگری، از هفتم لغایت نهم مرداد ماه سال جاری با حضور ۱۲۰ شرکت کننده از سراسر کشور در هتل هما (۱) این شهر برگزار می‌شود.

مشهد میزبان استارتاپ ویکندی با طعم گردشگری
ششمین استارتاپ ویکند مشهد با رویکرد گردشگری و صنعت توریسم

در این رویداد آموزشی- تجربی، شرکت کنندگان و صاحبان ایده گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کرده، گروه تشکیل دهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند

به گزارش روابط عمومی استارتاپ ویکند مشهد، ششمین استارتاپ ویکند این شهر با رویکرد گردشگری و صنعت توریسم از هفتم تا نهم مرداد ماه سال جاری، طی سه روز متوالی با حضور ۱۲۰ شرکت کننده در هتل هما (۱) این شهر برگزار می‌شود.

در این رویداد آموزشی- تجربی، شرکت کنندگان و صاحبان ایده گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کرده، گروه تشکیل دهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

تیم داوری استارتاپ ویکند گردشگری مشهد را عباس پورفرخی مدیر عامل گروه انفورماتیک بین الملل، مدرس دانشگاه و مشاور برندینگ و مارکتینگ سازمان‌های اقتصادی، آرش برهمند سردبیر و بنیانگذار مجله پیوست، علی جاهدی مدیر

خراسان رضوی و جمعی دیگر از پیشتازان عرصه نوآوری تشکیل می‌دهند..

یازده مربی گردشگری و آی تی عهده‌دار هدایت تیم‌های حاضر در این رویداد هستند که از جمله این مربیان می‌توان به سروش ایوبی، مهدی علیپور، نوید فلاحت، تکتم رنجبران، آرش سروری، سیمین ازغدی، حمیدرضا عقیقی، حمیدرضا عبدی کاشانی،کریم ضابط اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت استارتاپ ویکند گردشگری مشهد به نشانی mashhadevent.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر، در این رویداد آموزشی- تجربی ثبت نام کنند.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …